Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: «تیم مدیریت باشگاه موفق شد یکی از پرونده‌های خطرناک پیرامون این باشگاه در فیفا را زودتر از آن‌که به حکم نهایی برسد، مختومه کند.

وقتی حکم نهایی با اخطار جرایم بعدی به خاطر پرونده شکایت «اینیگو والنسیا» دستیار «گابریل کالدرون» سرمربی پیشین پرسپولیس به ایمیل باشگاه رسید، جعفر سمیعی، مجید صدری و ابراهیم شکوری به فکر یافتن راه‌حل افتادند تا به سرعت این بدهی پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق، بخش اول ماجرا بود.

در شرایط تحریم ظالمانه علیه ایران، جابجایی پول از کشورمان به حساب‌های خارجی بسیار سخت است ولی باشگاه توانست با سرعت قابل توجهی، کار تسویه حساب با اینیگو را پیش ببرد.

در مرحله بعد، نیاز بود تا تاییدیه پرداخت پول و رسید نشستن در حساب مربی مورد اشاره، توسط وکیل این مربی به فیفا ارسال شود که این پروسه چیزی حدود ۱۰ روز طول کشید.

در نهایت تیم مدیریتی پرسپولیس موفق شد قبل از آنکه پرونده به شکل حقوقی درآمده و دردسرهای جدیدی از جمله جریمه‌های مالی بیشتر یا ریسک بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی را برای باشگاه به همراه داشته باشد، از مانع بزرگی که پیش‌روی خود داشت عبور کرده و پول اینیگو را به حسابش واریز کند.

عصر دیروز پنجشنبه، ساعاتی پس از تثبیت برد مهم سرخپوشان مقابل تراکتور در تبریز، تاییدیه واریز پول از سوی فیفا به باشگاه ایمیل شد تا یک پرونده خطرناک دیگر در شرایط بحران اقتصادی پرسپولیس، توسط جعفر سمیعی و همکارانش مختومه شود.»

کد خبر 5139505

منبع: مهر

کلیدواژه: اینیگو والنسیا باشگاه پرسپولیس فیفا علی انصاریان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال ویروس کرونا تیم فوتبال نساجی مازندران مهدی طارمی ووشو لیگ برتر بسکتبال محمود فکری لیگ برتر ووشو تیم فوتبال تراکتور فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد

روند تکاملی ضربه های ایستگاهی در بازی فیفا را با هم مرور می کنیم. در این ویدیو به خوبی بهتر شدن گرافیک و واقعی تر شدن ضربات آزاد مشهود است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم