Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام‌نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در دوره های آموزشی «کسب و کارهای فرهنگی و خلاق» و «توانمندسازی در موضوع اقتصاد دیجیتال فرهنگ و هنر» آغاز شد.

«جعفر محسنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: این سازمان در طول سال با برگزاری دوره های متعدد و مختلف آموزشی در موضوعات پاسخگوی نیازهای جامعه مخاطب خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با بیان این‌که نام‌نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در دوره های آموزشی «کسب و کارهای فرهنگی و خلاق» و «توانمندسازی در موضوع اقتصاد دیجیتال فرهنگ و هنر» آغاز شده است، گفت: شرکت در این دوره برای عموم علاقه‌مندان رایگان است.

محسنی با اشاره به محورهای دوره اقتصاد فرهنگ با رویکرد دیجیتال، خاطرنشان کرد: عصر دیجیتال و شیوه های نوین زندگی، آشنایی با اقتصاد دیجیتال، مدهای کسب و کار در اقتصاد دیجیتال، اول ساندویج بعدا سینما(اشاره به اقتصاد فرهنگ و هنر)، حق مولف و قیمت گذاری به آثار فرهنگی، اقتصاد فرهنگ در ایران، اقتصاد دیجیتال در حوزه فرهنگ و هنر، راهنمای حضور و فعالیت پدیدآورندگان آثار فرهنگی هنری در اقتصاد دیجیتال محورهای اصلی این دوره است.

وی با اشاره به محورهای دوره آموزش کسب و کارهای فرهنگی گفت: آشنایی با سبک کارآفرینی و سبک زندگی کارآفرینانه، فرصت های مرتبط با کسب و کارهای فرهنگی و خلاق، ایده یابی و ارزیابی ایده و فرصت، تحلیل بازار وو رقبا، جذب و به کارگیری منابع و مسائل حقوقی و نهادهای حامی، طراحی مدل کسب و کار و طرح کسب و کار مهم‌ترین محورهای این دوره است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با بیان این‌که عموم علاقه‌مندان تا 22 بهمنن فرصت دارند برای شرکت در این دوره آموزشی از طریف پورتال www.jdrouyesh.ir   نام‌نویسی کنند، گفت: علاقه‌مندان هنگام مراجعه به سایت و ثبت نام بایستی مرکز شماره یک جهاد دانشگاهی(واحد آبرسان) تبریز را انتخاب کنند.

محسنی گفت: به کلیه شرکت کنندگان دوره اعم از مدیران و کارآفرینان فرهنگی هنری، دانشجویان، صاحب کسب و کارهای فرهنگی، هنرمندان، فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و علاقه‌نمدان به کسب و کارهای دیجیتال گواهی پایان دوره اعطا خواهد  شد.

گفتنی است، این دو دوره آموزشی به همت سازمان جهاد دانشگاهی استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مؤسسه ندای وحی برگزار می شود.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: محسنی فرهنگ و هنر کسب و کارهای فرهنگی اقتصاد دیجیتال جهاد دانشگاهی اقتصاد فرهنگ فرهنگی هنری علاقه مندان فرهنگ و هنر نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدیدی از مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی با شرکت ۱۳۴۰ دانش آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان، مین یاب قرار است در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شده و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت هم مراسم اختتامیه مسابقات در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

دانش آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش آموزان نخبه می‌باشد.

پس از برگزاری این دوره از مسابقات روبوتیکاپ، برای برگزیدگان دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

این دوره‌های آمادگی قرار است از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شود و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیر ماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب خواهند شد.

پیش از این، تیم جهانی رباتیک دانش آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده است.

همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات لازم است برای ثبت نام با شماره ۶۷۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6091389 علی قدمی

دیگر خبرها

  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال