Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز غلبه ایمان بر کفر و آغاز تشکیل حکومتی بوپ که هدفش اجرای احکام اسلام است.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه خدمت خالص و بی منت به مردم، باید به فرهنگ عمومی مسئولان جمهوری اسلامی تبدیل شود گفت: هر مسئولی که مردمی تر و خدمتگزار تر است محبوب تر و عزیز تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دماوند در ادامه بیان داشت: از مجلس انقلابی توقع داشتیم به طرح شفافیت آراء رأی بدهد، هر قدر به سمت شفافیت حرکت کنیم جلوی باندبازی و قبیله گرایی های سیاسی گرفته می شود و در این خصوص اسم شفافیت کافی نیست روح شفافیت باید در کارنامه نمایندگان متجلی باشد.

خطیب جمعه دماوند عنوان داشت: در مورد شفافیت آراء هم به این نکته دقت کنیم که داستان حقوق نجومی تکرار نشود، که شعار تصویب شفافیت آراء داده شود ولی عملاً در بسیاری از موارد استثنائات فراوانی قائل شوند که از شفافیت آراء جز نامی باقی نماند.

فتاح دماوندی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و وطن، شهدای امنیت و سلامت، عامل بقای انقلاب را وحدت مردم برای اسلام خواهی دانست.

کد خبر 5139516

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه دماوند خطبه های نماز جمعه دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر گرگان انقلاب اسلامی ایران شیراز آمار کرونا شهرستان کرج عکس استانها افتتاح طرح عمرانی مشهد ایلام شفافیت آراء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت

مجید فتاح زاده گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت