Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:29:27 GMT

کفاشیان: من بودم ویلموتس را برکنار نمیکردم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۳۲۳۲

کفاشیان: من بودم ویلموتس را برکنار نمیکردم

رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید که اگر او در فدراسیون حضور داشت ویلموتس را اخراج نمی‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران صبح امروز در برنامه ورزش و مردم حضور یافت و در خصوص موضوعات مختلف صحبت کرد. او که سابقه کار با چند سرمربی تیم ملی را دارد، در خصوص کارلوس کی‌روش صحبت هایی را انجام داد و همچنین گفت که اگر او بود به همکاری با ویلموتس پایان نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

* سخت ترین کار انتخاب سرمربی تیم ملی است


من به کمیته فنی گفتم که باید به دنبال کسی برویم که در جام جهانی آفریقا مربیگری کرده باشد. بعد از آن صحبت کردیم و  بلافاصله با کی‌‌روش وارد مذاکره شدیم. در آن زمان سعیدلو به ما تاکید داشت پول مربی خارجی را می‌دهد و شما نگران نباشید. کاری نداریم که بعدها او به مشکل خورد و پولی نداد، اما ما پول کی‌روش را تامین کردیم. واقعیت این است که مردم باید مربی تیم ملی را قبول کنند. مثلاً کی‌روش سوابق خوبی داشت و رسانه ها هم در ابتدا با او موافق بودند. من 40 سال در ورزش بودم و باید اعتراف کنم یکی از سخت‌ترین کارها در ورزش انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال است.

 

 

* او امکانات مناسب می‌خواست


قبل از حضور کی‌روش ما دو سه مربی را آوردیم، اما هزار ایراد از آنها گرفتند. کی ر‌وش با ما هماهنگ بود، اما توقعاتی هم داشت. او زمین چمن مناسب و امکانات می‌خواست که به آنها هم رسیدیم. روز اول به ما گفت یک هتل می‌خواهم که دفتر کارم باشد، اما ما به او گفتیم که ساختمانی داریم که می‌توانید از آن استفاده کنید و پذیرفت.

 

 

* کی‌روش اهل بیزینس نبود


مربی باید تمام تمرکزش روی کارش باشد و اگر قرار باشد در کشور حضور نداشته باشد یا مدام به دنبال بیزینس باشد موفق نمی‌شود، کی‌روش به دنبال بیزینس نبود و 100درصد به همراه کادر فنی روی کارش تمرکز می‌کرد. او در 7 سال تیم ملی را در رده نخست آسیا نگه داشت و قدم‌هایی برداشت و لژیونرهای خوبی را به فوتبال ما آورد. او کارهای علمی و فنی خوبی کرد تا به امروز رسیدیم. ما باید به مسیری برویم که آینده تیم ملی روشن باشد و این یک واقعیت است.

 

 

* کی‌روش 7-8 ماه حقوق نمی‌گرفت


وزارت وقت می‌گفت این مربی را بردارید و در اواخر کار او، آقای تاج رئیس فدراسیون بود. این را هم بگویم که او تیم ملی را به جام جهانی برد و زورش هم می‌رسید، اما بارها شده بود که 7-8 ماه حقوقش را نگرفت و می‌توانست شکایت کند، اما این کارها را نکرد.

 

 

* من بودم ویلموتس را اخراج نمی‌کردم


این مربی نتایج خوبی نگرفت، اما اگر من بودم او را حفظ می‌کردم و می‌گفتم تیم ملی را به جام‌جهانی ببر. اگر او تیم ملی را به جام جهانی نمی‌برد خود به خود قراردادش فسخ می‌شد. سلیقه آقای تاج در آن زمان به شکلی بود که من بیایم و به او کمک کنم، اما من بیشتر خودم را به سمت نایب رئیسی آسیا کشاندم. او از افرادی مشورت گرفت و انصافاً هم تحت فشار بود. این را هم بگویم نباید همه تقصیرها را گردن هیأت رئیسه بیفتد، چون ممکن است یک مربی خوب از آب دربیاید و یک مربی بد. اگر ویلموتس در کارش نتیجه می‌گرفت همه به به و چه چه می‌کردند.

علی کفاشیان دسته یک مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کفاشیان دسته یک مس کرمان مربی تیم ملی تیم ملی جام جهانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در مطلبی به اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره زندگی گذشته اش پرداخت که رسانه‌های وابسته به جریان جمهوریخواه می‌گویند با دروغپردازی همراه است.
رئیس جمهور بایدن ادعای دوران رقابت‌های انتخاباتی اش را بار دیگر تکرار کرد مبنی بر اینکه راننده ۱۸ چرخ بود. این یک دروغ بزرگ است! او دیروز در فلوریدا این حرف‌ها را زد.
اما بسیاری از انجمن‌های رانندگان، این حرف را رد کرده اند و گفته اند هیچ مدرکی وجود ندارد مبنی بر اینکه بایدن با ۱۸ چرخ رانندگی کرده باشد. چندین ادعای دیگر که بایدن در گذشته نیز گفته بود، رد شده است. بیاید به این ادعا‌ها نگاهی بیاندازیم.
بایدن قبلا گفته بود‌: دایی من که اسمش بوسی آمبروس فینگان بود خلبان هواپیما‌های تک موتوره بود که از آن برای شناسایی در مناطق جنگی استفاده می‌شد. او در گینه جدید هدف گلوله قرار گرفت و هرگز جسد او را پیدا نکردند، زیرا در آن بخش از گینه جدید، آدم خوار‌های زیادی وجود داشتند.
وی همچنین مدعی شده بود: من هم مثل بسیاری از افرادی که در این جمع حضور دارند، اولین نفری در خانواده ام بود که به دانشگاه رفتم. می‌دیدم که پدرم برای کمک به ادامه تحصیل من چقدر به سختی افتاد و اینکه همه بچه هایش درس بخوانند.
ادعا‌های بایدن را رد کرده اند. بایدن ادعای خود درباره راننده ۱۸ چرخ را در سال ۲۰۲۱ بیان کرد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد نزدیکترین تجربه او درباره هجده چرخ، در سال ۱۹۷۳ بوده است و آن زمانی بود که در مقام سناتور یک تراکتور را در مسیر دلاوار تا اوهایو راند. اگر اینطور باشد که بایدن می‌گوید من هم می‌توانم بگویم که چندین هواپیمای ۷۴۷ را در پرواز‌های بین المللی هدایت کرده ام!

دیگر خبرها

  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد