Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:47:21 GMT

کعبی : خیلی دوست داریم جای پرسپولیس را بگیریم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۳۳۲۸

کعبی : خیلی دوست داریم جای پرسپولیس را بگیریم

شاگردان محمد ربیعی با بردی که مقابل شهر خودرو کسب کردند با روحیه بالا به مصاف پرسپولیس می روند تا همچنان روند خوبشان را ادامه دهند.

به گزارش ورزش سه، عقیل کعبی درمورد شکست مس رفسنجان  مقابل شهر خودرو در خانه حریف گفت: خدا را شکر توانستیم بازی بیرون از خانه را ببریم . سه امتیاز مهمی برای ما بود . من در مصاحبه های قبلی  گفته بودم این تیم نیاز به زمان دارد  و رفته به رفته بهتر می  شود و خدا را شکر ما داریم روند خوبی را پشت سر می گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درمورد اعتراض یکی از بازیکنان شهر خودرو به داوری ادامه داد: داور واقعا بد سوت نزد  و صحنه مشکوکی نبود که اعتراض داشته باشند.


این بزایکن درباره دیدار با پرسپولیس نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی با پرسپولیس می تواند بازی سختی باشد ولی ما باید تمام وجود به این بازی برویم و ببریم .ما تنها دو امتیاز با پرسپولیس فاصله داریم و خیلی دوست داریم جای آنها رادر جدول بگیریم.


کعبی در پایان افزود: در آخر می خواهم بگویم ما روزهای خیلی تلخی را به خاطر درگشت میناوند وانصاریان عزیز سپری کردیم. امیدوارم دیگر  شاهد چنین مسائلی نباشیم و عاجزانه از مردم می خواهم کرونا را بیش از پیش جدی بگیرند.

عقیل کعبی مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عقیل کعبی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد

به گزارش همشهری آنلاین، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 847502 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • ببینید | لحظه دستگیری جیمی‌جامپ نوجوان در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم!
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد