Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مسئول اورژانس ۱۱۵ گناوه گفت:براثر وقوع ۲ سانحه واژگونی خودرو سواری در ۱۲ ساعت اخیر در حوزه استحفاظی این شهرستان ۲ تن کشته و ۵ نفر مصدوم شدند.

رضا شفیعی افزود: در یکی از حوادث جاده‌ای که ساعت یک بامداد جمعه رخ داد، بر اثر واژگونی یک خودرو ۴۰۵ در محور گناوه به برازجان حدفاصل پمپ بنزین نورافکن ، ۲ سرنشین آن فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در دومین حادثه که صبح روز جمعه در جاده ساحلی بندر ریگ به بوشهر حدفاصل روستای جزیره رخ داد، یک خودرو سواری ۴۰۵ در حین عبور از این مسیر واژگون و ۵ تن از سرنشینان آن مصدوم شدند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ گناوه گفت: در این حادثه نیروهای امداد ونجات از پایگاه امداد جاده ای ۱۱۵ روستای چهارروستایی بندر ریگ و مرکز گناوه ، هلال احمر و چغادک حضور یافتند.

وی یادآورشد: مصدومان این حادثه به بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه انتقال یافتند.

شهرستان گناوه از محورهای مهم مواصلاتی و پرتردد استان بوشهر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اورژانس خودرو سواری خودرو سواری روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم

به گزارش «تابناک»، روابط عمومی هلال احمر مازندران اظهار کرد: در ساعت هفت و ۵۰ دقیقه امروز شنبه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های هلال احمر دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.

در این حادثه سه خانم و ۱۰ نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.

هلال احمر مازندران بیان کرد: مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.

در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت