Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:14:28 GMT

پیشرفت و توسعه کشور با تلاش و کار جهادی محقق می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۳۵۸۰

پیشرفت و توسعه کشور با تلاش و کار جهادی محقق می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به بیعت همافران با امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن‌ماه سال ۵۷، گفت: این یک مناسبت مهم در روند پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی گفت: بیعت همافران موجب شکسته شدن ابهت نظام شاهنشاهی شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه کشور در ۴۲ سال پس از انقلاب با فتنه‌های مختلفی مواجه شد، ادامه داد: تمام فتنه‌های دشمن با حضور به موقع مردم بصیر و ولایت مدار در صحنه خنثی شده است و انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌های خود در حال حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی دیگر از مهمترین رویدادهای انقلاب بیعت بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) در ۲۰ بهمن ماه بود و این بیعت در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: انقلاب اسلامی موجی در جهاد ایجاد کرده است.

وی با با بیان اینکه نباید بگذاریم ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه کمرنگ شود، ادامه داد: باید در مسیر تقویت ارزش‌های انقلاب حرکت کرد و نباید اجازه بدهیم با نا امیدی انقلاب از ریل اصلی خود خارج شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: پیشرفت در کشور با کار جهادی، مبارزه با دشمنان و مقاومت حاصل می‌شود.

کد خبر 5139535

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد امام جمعه شهرکرد محمد علی نکونام دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر گرگان انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیراز شهرستان کرج عکس استانها افتتاح طرح عمرانی مشهد ایلام انقلاب اسلامی جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود