Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بازرسی استانداری خراسان شمالی از تشدشد طرح منع تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرهای استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی٬ مهدی کرامتی از آغاز تشدید نظارت‌ها بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا از امروز در استان خبر داد و اظهار داشت: برخوردها و اعمال قانون در زمینه بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی شدت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در قالب طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی برخورد با متخلفان تشدید می‌شود گفت: محدودیت برای ترددهای شبانه در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و اسفراین از امشب جدی‌تر می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان شمالی گفت: تردد خودروها به شهرستان اسفراین به عنوان شهرستان نارنجی استان محدود می‌شود و از جمعه شب از ورود و خروج خودروها به این شهرستان ممانعت می‌شود.

کاهش 20 درصدی تعداد شهرهای آبی در کشور / تردد پلاک‌های غیربومی محدودتر شدباید با دستگاه‌هایی که در قم پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند برخورد شودافزایش شهرهای نارنجی زنگ خطر آغاز پیک‌چهارم همه‌گیری کرونا

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان اسفراین تمام محدودیت‌های شهرهای نارنجی اعمال خواهد شد و بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا فعالیت‌هایی آموزشی، فرهنگی و اقتصادی متناسب با رنگ کرونایی نارنجی خواهد بود.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خراسان شمالی مهد کشتی با چوخه است و پهلوانان زیادی از این خطه برای کشور در میادین ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده اند.
چوخه واژه‌ای کردی و نام لباسی است که کشتی گیران این رشته به تن می‌کنند که از شنل کوتاهی که کشتی گیران آن را با شال سفیدرنگی محکم می‌کنند تشکیل شده و از آنجا که این کشتی از قدیم در بین عشایر کرد شمال خراسان مرسوم بوده به نام کشتی باچوخه معروف شده است.
کشتی سنتی باچوخه خراسان شمالی سال ۸۷ به‌عنوان میراث معنوی به شماره ۳۰ در فهرست آثار ملی میراث ناملموس ثبت شد.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال