Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه آستارا روز جمعه در محفل انس با قرآن در مسجد عباسیه این شهر گفت: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای قرآن و آموزه های دینی شکل گرفته و باعث اصلاح امور جامعه شده است.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: فعالیت های قرآنی به برکت انقلاب اسلامی انجام می شود و در طول ۴۲ سال گذشته بیش از ۳۰ دوره مسابقات بین المللی قرآن در کشور ما برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: انس با قرآن به انسان مقام خاص معنوی می بخشد و قرآن کریم از امتیازات خاص و ویژه ای برخوردار است و راه درست و روشن زندگی را نشان می دهد.

حافظ نیا ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن در آستارا به تقویت ظرفیت های قرآنی این شهرستان کمک می کند و این محافل باید در فضای مجازی نیز برگزار شود.

محفل انس با قرآن با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید نجفیار آستارا برگزار شد و قرائت امید چالاک و امیر حسین اعلاء فر از بخش های دیگر این محفل بود.

مدیر موسسه دارالقرآن المهدی (عج) آستارا روز جمعه در برنامه تجلیل از برگزیدگان مسابقه مجازی مفاهیم انقلاب و قرآن در این موسسه گفت: ۲۰ سئوال با موضوعات قرآنی، دهه فجر و زندگی زهرا (س) در مسابقه مجازی طرح شده بود و ۹۰ نفر ظرف یک ماه با ارسال پاسخ در این مسابقه شرکت کرده بودند.

اصغر حسینی افزود: ۷۸ نفر پاسخ صحیح داده بودند و به قید قرعه در بخش آقایان محمدامین جوادی، عماد مطهری و محمد مهدی سلیمان نژاد و در بخش بانوان سوگند رضایی، افسانه ناصری و نگین اسلامی راد برنده شدند.

وی یادآور شد: در طول سال کلاس های موسسه دارالقرآن المهدی (عج) در رشته های حفظ، صوت، لحن و روانخوانی قرآن برای خواهران و برادران با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در متتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه موسسه قرآنی در آن فعال است.

برچسب‌ها آستارا پیروزی انقلاب اسلامی ایران کلاس های قرآنی قرآن کریم فضای مجازی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا پیروزی انقلاب اسلامی ایران کلاس های قرآنی آستارا پیروزی انقلاب اسلامی ایران کلاس های قرآنی قرآن کریم فضای مجازی دهه فجر اخبار کنکور انس با قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم

در نشست تخصصی نقد و بررسی  برنامه محفل  که به میزبانی دانشکده صدا و سیمای قم در محل سالن شهید آوینی و با حضور برخی عوامل برنامه، کارشناسان، منتقدان و برنامه سازان برگزار شد، محمدحسین هاشمی گلپایگانی،تهیه کننده برنامه محفل، ساده و صمیمی بودن این مجموعه را از جمله اهداف پیش بینی شده برای تولید آن بیان کرد.

وی افزود: نیت گروه سازنده از همان ابتدا ایجاد حال خوب برای مردم بود نه آموزش مفاهیم سنگین قرآن.

هاشمی گلپایگانی با اشاره به فرایند سخت و زمان گیر انتخاب ۱۰۰ سوژه از میان ۳ هزار سوژه برای تولید برنامه افزود: برنامه محفل حاصل تلاش ۲۵۰ نفر از متولدین دهه هفتاد است که تقدیم مردم عزیز کشورمان شد.

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان از کارشناسان برنامه محفل هم، عملی و کاربردی نشان دادن قرآن کریم و مفاهیم آنرا از نقاط قوت این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد.

در این نشست ضمن پاسخ عوامل برنامه محفل به سوالات مطرح شده از سوی حاضران، از آقایان محمد حسین هاشمی تهیه کننده، مهدی زاد حسینی سردبیر و حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان کارشناس برنامه محفل تجلیل شد.

برنامه تلویزیونی محفل در ایام ماه مبارک رمضان امسال از شبکه ۳ سیما به روی آنتن رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند