Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی جیرانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر، ضمن گرامیداشت چهل و دومین بهار آزادی و دهه فجر انقلاب، بیان کرد: زنده نگهداشتن روحیه انقلابی و بازخوانی تاریخ انقلاب از مهمترین اهداف برپایی دهه فجر است.

وی اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان تاریخ انقلاب است که نباید فقط در سطح افتتاح طرح‌ باشد بلکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جیرانی ادامه داد: امروز فاصله بین نسل‌ها بسیار زیاد شده است که باید این فاصله را از بین برد و نسل جدید و قدیم را با یکدیگر ارتباط داد. 

وی تصریح کرد: برای دفاع از مظلومیت نظام، باید آرمان‌های دهه فجر را زنده نگهداشت و نظام را با کارآمدی هرچه بیشتر از مظلومیت خارج کرد. 

جیرانی به ۲۰ بهمن سالروز عملیات والفجر ۸ اشاره کرد و گفت: اروند یکی از رودهای بزرگ، با عمق بالا و جریان آب قوی بود اما رزمندگان دلاور ایران در این روز، با عبور از اروندرود، افتخاری بزرگ آفریدند و دشمن را متحیر کردند. 

امام جمعه موقت دامغان خاطر نشان کرد: در عملیات پیروزمندانه والفجر ۸، سه گردان از استان سمنان و شهر دامغان حضور داشتند و شهر دامغان در این عملیات ۲۳ شهید تقدیم نظام کرد.

برچسب‌ها عملیات والفجر۸ انقلاب اسلامی ایران شورای سیاست گذاری ائمه جمعه دامغان اروند رود دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عملیات والفجر۸ انقلاب اسلامی ایران شورای سیاست گذاری ائمه جمعه عملیات والفجر۸ انقلاب اسلامی ایران شورای سیاست گذاری ائمه جمعه دامغان اروند رود دهه فجر اخبار کنکور دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق