Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان نیر با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: گام دوم انقلاب اسلامی با نیروهای جدید و تازه نفس همراه با ابتکارات جدید مسیر خود را طی خواهد کرد و در این میان مسؤولان ما نیز قطعا فریب، مکر و حیله‌های دولت جدید آمریکا را نخواهند خورد چرا که برجام، چیزی جز تهدید، توهین و تحریم بیشتر برای ما چیزی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی با وجود سخت‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها، در اوج قدرت سیاسی و اقتصادی و نظامی قرار دارد هر چند برخی سوء مدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌ها و مدیریت فشل و خسته، مردم عزیز ایران اسلامی را ناراحت می‌کند ولی اقتدار امنیتی ایران اسلامی، هراس به دل دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است.

امام جمعه شهرستان نیر بیان کرد: همین ماهواره‌بر ترکیبی ذوالجناح با قدرتمندترین و قویترین موتور سوخت جامع، از اقتدار ایران اسلامی در حوزه موشکی است.

نعمتی ضمن تقدیر از زحمات مسؤولان و مدیران شهرستانی در خدمت‌رسانی به مردم منطقه محروم شهرستان نیر تصریح کرد: امسال شاهد افتتاح گلخانه‌ها در سطح شهرستان بودیم که این مساله  اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصادی منطقه را به‌همراه خواهد داشت.

وی افتتاح چندین شرکت صنعتی در شهر و روستا را نشان از همت بالای مسؤولان در خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: این کار با کار جهادی و روحیه انقلابی ممکن شد.

امام جمعه شهرستان نیر به مشکلات شهرک تخصصی آب نیز اشاره کرد و گفت: این شهرک با مشکلات عدیده‌ای روبرو است و کارخانه آب معدنی دی دی  به عنوان تنها کارخانه فعال در شهرستان، با مدیریت ضعیف شهرک صنعتی و امور آب استان  رو به تعطیلی است لذا لازم است مسؤولان استانی نسبت به حل مشکلات این شهرک سریعا اقدام و همت کنند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی آب اردبیل افتتاح انقلاب اسلامی شهرستان نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم