Web Analytics Made Easy - Statcounter

با غیبت تیم فوتسال ایمان شیراز در ساوه، دیدار این تیم مقابل سن‌ایچ ساوه برگزار نشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه ایمان شیراز در هفته‌های گذشته دچار مشکلات مالکیتی و مالی شده بود و چند بازیکن تیم فوتسال این باشگاه هم از ایمان جدا شدند. همین اتفاق باعث شد باشگاه شیرازی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، اعلام کند که مقابل سن‌ایچ ساوه به میدان نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق امروز (جمعه) افتاد و در حالی که قرار بود تیم‌های سن‌ایچ و ایمان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال در ساوه به مصاف هم بروند، این مسابقه به دلیل غیبت اعضای تیم ایمان شیراز برگزار نشد.

لیگ برتر فوتسال| تقابل سن‌ایچ با قعرنشین

حمید طاهری سرپرست تیم سن‌ایچ در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تأیید این موضوع اظهار داشت: همه عوامل برگزاری مسابقه و داوران هم در سالن حاضر بودند، اما اعضای تیم ایمان به سالن نیامدند. همه این اتفاقات صورتجلسه شد و کمیته انضباطی در این باره رأی می‌دهد. باشگاه ایمان به فدراسیون فوتبال نامه نوشت و چنین موضوعی را اعلام کرد، اما هیئت فوتبال استان فارس باید این کار را می‌کرد که چنین اتفاقی نیفتاد. ناظر بازی هم چندین بار پیگیر موضوع بود که در نهایت، حریف به ساوه نیامد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال سن ایچ ساوه لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال سن ایچ ساوه سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد