Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی پس از شکست 3 بر 2 تیم والیبال هراز مقابل شهداب یزد در هفته بیست و هفتم رقابت‌ها لیگ برتر باشگاه‌های کشور و حاشیه‌هایی که در این بازی ایجاد شد، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و جایگاه تیم‌ها به هم نزدیک بود. این مسابقه حدود 3 ساعت طول کشید که نشان از رقابت نزدیک تیم‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من همیشه سعی می کنم به قواعد والیبال و خانواده این رشته احترام بگذارم و به گونه‌ای عمل کنم که حرمت همه حفظ شود. اشتباهات مکرر داوری در مسابقات موجب می‌شود تا همه چیز خراب شود. حرف من این است که اگر کار با ویدئوچک را بلد نیستند، نیاورند. ویدئوچک را می‌آوریم که ضریب خطای انسانی کاهش پیدا کند، اما حالا به گونه‌ای شده که جز اعصاب خوردی، چیزی برای تیم‌ها ندارد.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: هرچقدر هم حرف نزنیم، راحت تر برخورد می‌کنند. فکر می‌کنم باید اهرم فشاری بگذاریم یا حتی بی‌احترامی کنیم تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. حیف بود که این والیبال با اشتباهات داوری خراب شود.

عطایی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم حریف نمی‌توانست تیم خود را کنترل کند. در یک صحنه من اعتقاد داشتم که خطایی رخ داده و درخواست ویدئوچک کردم. از داوران خواستم که صحنه را ادامه دهند، چون به نظر من در ادامه خطا رخ داده بود. در این لحظه سرمربی تیم حریف گفت تا صبح ببینید که من در جواب وی گفتم که مراقب صحبت کردنت باش. نیمکت تیم حریف صحبت‌هایی را مطرح کرد و جوابش را هم شنید. 

وی افزود: من برای همه مربیان احترام قائل هستم، اما آدم باید بتواند خودش را کنترل کند و بداند که با چه کسی صحبت می‌کند. اینکه یک نفر بیرون از والیبال انسان خوبی باشد و در جریان مسابقه خون به مغزش نرسد و نتواند خودش را کنترل کند زیبنده والیبال نیست. افراد باید در شرایط سخت خود را کنترل کنند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هراز آمل تیم والیبال هراز آمل لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است

با وجود اعلام برخی از رسانه ها در فضای مجازی در بررسی به عمل آمده و گزارش خبر نگار ما از داروخانه های شهر هشتگرد انسولین به اندازه کافی در داروخانه ها موجود است و بیماران دیابتی می توانند نیاز خود را تامین کنند.

بعضی از نام هاي تجاری که اغلب وارداتی هستند در یه بازه زمانی توزیع آن به تعویق افتاد که مشکلاتی را برای مصرف کنندگان ایجاد کرد ولی هم اکنون انسولین در اکثر دارو خانه های ساوجبلاغ یافت می شود.

یکی از پزشکان دارو ساز گفت: بعضی از بیماران دیابتی می توانند جایگزین کنند انسولین های ایرانی را ولی به لحاظ بعد روانی حاضر به تغییر نیستند.

وی گفت: بسیاری از شر کت های بیمه گر هم به تعهدات خود در قبال نسخ بیمه ای متعد نیستند و داروخانه های توان خرید انسولین و نگهداری آن را ندارند که باید این موضوع توسط مسئولین این حوزه درست شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • جواد خیابانی: هیچ کدام از تیم های بالای جدول شایسته قهرمانی نیستند / فیلم
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن