Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: هدف دوم ما صعود به پلی‌آف است و فکر می‌کنم بتوانیم به آن برسیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عارف باقرزاده در مورد شکست 3 بر یک تیم والیبال هورسان رامسر مقابل شهرداری گنبد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: از نظر امتیازی با تیم شهرداری گنبد در جدول رده‌بندی برابر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از شروع دور برگشت تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم. با یک پاسور نمی‌توان تیم را مدیریت کرد.

لیگ برتر والیبال| تلاش 4 تیم برای 2 سهمیه پلی‌آف

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر ادامه داد: در شروع فصل هدفی داشتیم و تا هفته بیست و ششم توانستیم سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کنیم. این هدف اول ما بود که خوشبختانه محقق شد. از بازی با گنبد هم هدف‌مان صعود به پلی‌آف بود. هنوز سه هفته فرصت داریم و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد. هدف دوم ما صعود به پلی‌آف است و فکر می‌کنم بتوانیم به آن برسیم.

باقرزاده گفت: من صد درصد از عملکرد تیمم رضایت دارم. چند بازیکن اصلی ما از لیگ دسته اول آمده‌اند و بودجه بازیکنان داخلی ما حدود یک میلیارد و 200 است. برای بازیکنان خارجی و با توجه قیمت ارز، کمی دستمزد آنها را بالا برد، اما با این حال کم هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم و با این شرایط از عملکرد خود رضایت داریم. هنوز ناامید نیستیم و برای حضور در پلی‌آف می‌جنگیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد