Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه خمسه، رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در شش ماهه امسال در تولید مرغ و تخم مرغ رسد ۲۳درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح‌قزوین، درباره وضعیت بازار مرغ اظهار کرد: استان قزوین امسال در تولید مرغ و تخم مرغ ۲۳درصد رشد نسبت به شش ماهه سال قبل داشته است و مشکلی در این زمینه نداریم و با چالش کمبود مواجه نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه نهاده‌ها تا آبان ماه تنها ۵۰ درصد را برای تولیدکنندگان اعمال می‌کردیم اما در ماه‌های اخیر 100درصد نهاده‌ها تامین می‌شود؛ اما باید بپذیریم که امسال بسیاری از نهاده‌ها کیفیت مناسب را نداشت و از طرفی هم ۱۰ روز از جوجه‌ریزی می‌گذرد و نهاده می‌رسد که مشکل ساز است.

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین اذعان کرد: استان قزوین در حوزه تخم مرغ تولیده انبوه دارد و اکنون چهار میلیون و ۸۰۰ قطعه مرغ تخم‌گذار در استان داریم و به استان‌های گیلان، کرمان و زنجان تخم مرغ تنظیم بازاری می‌فرستیم.

۱۴هزار تومان قیمت معقول برای تخم‌مرغ است

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۴ هزار تومان قیمت معقول برای تخم مرغ است، اذعان کرد: قیمت تنظیم بازاری مرغ ۲۰هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده اما اکنون ۲۲هزار تومان در استان قزوین به فروش می‌رسد.

خمسه با بیان اینکه تابع شرایط استان هستیم، تصریح کرد: قزوین به سمت تهران شش خروجی دارد که اگر تولیدکننده تحت فشار باشد به هر حال از یکی از این خروجی‌ها مرغ را از استان خارج می‌کند.

وی با اذعان بر اینکه مازاد تولید در مرغ و تخم مرغ هم داریم، عنوان کرد: نهاده دام شیری و پرواری باتوجه به پلاک گذاری دام‌ها تخصیص می‌یابد و به گاوداری‌های صنعتی نهاده ۱۰۰ درصدی تخصیص می‌یابد؛ مغایرت در نهاده ورودی و خروجی نداریم و نظارت صفر تا صد وجود دارد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مرغ و تخم مرغ استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دز طغیان کرد + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،، در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی سد به ۶۰۰ متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد ۲۰۰ مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودروها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

کد خبر 849173 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم باران رودخانه استان خوزستان

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو