Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:32:22 GMT

آلومینیوم و سایپا با تساوی به رختکن رفتند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۴۱۷۵

آلومینیوم و سایپا با تساوی به رختکن رفتند

گروه استان‌ها- آلومینیوم و سایپا در نیمه نخست، با تساوی به رختکن رفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   اراک، در آخرین بازی آلومینیوم اراک در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک از ساعت 15 امروز جمعه 17 بهمن ماه میزبان بازی دو تیم آلومینیوم و سایپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در این بازی با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، سیدمهدی حسینی، امید سینگ، میثم آقایی، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، حامد پاکدل و محمد ایران‌پوریان به میدان آمد.

در سوی دیکر زمین هم سایپا تهران با ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری، حسین کامیاب، حسین ماهینی، حسین مالکی، محمدرضا سلیمانی‌اصل، سیدابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی و محمدصادق بارانی وارد زمین شد.

براساس تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوری این دیدار را امیر عرب‌براقی عهده‌دار و سیدمحمد هاشمی‌نسب و وحید سیفی کمک داوران این مسابقه است.

آلومینیوم به دنبال تداوم امتیازگیری از رقبای لیگ برتر / اراکی‌ها با سایپا پایان نیم‌فصل خوشی را تجربه می‌کنند؟خرمزی: جامعه ورزش روزهای سختی را می‌گذراند / آلومینیوم با روحیه بالا و شرایط بسیار خوبی به مصاف سایپا می‌رودصادقی: آلومینیوم با روحیه بالایی برابر ما به میدان خواهد آمد/ بازیکنان سایپا در آمادگی بالای جسمی و روحی قرار دارند

در دقیقه 5 بازی برخورد دو بازیکن آلومینیوم منجر به وارد شدن ضربه به سر سیدمهدی حسینی یکی از دو بازیکن آلومینیوم شد که همین امر سبب توقف چند دقیقه بازی و به بیرون بردن حسینی شد.

در دقیقه 15 آریاکیا ضربه محکمی به سمت دروازه سایپا شوت کرد که با واکنش اکبر منادی ضربه سنگین راه دور بازیکن آلومینیوم مهار و در نهایت به کرنر رفت.

در ادامه بازی در چند مرحله داور به بازیکنانی همچون شریفات تذکرها جدی به دلیل خطا برروی بازیکن حریف داد و از آنها خواست تا در ادامه روند آرامی در بازی داشته باشند.

در دقیقه 21 و به دنبال توضیحات داور چهارم بازی برای قاضی میدان "رسول خطیبی" سرمربی آلومینیوم و "ابراهیم صادقی" سرمربی سایپا باکارت زرد جریمه شدند.

در دقیقه 31 تیم سایپا بر روی یک ضربه ایستگاهی که ماهینی به سمت دروازه آلومینیوم ارسال کرد توسط عبدی فرصت خوبی به دست آورد که به دلیل بی‌دقتی این ضربه راهی به دروازه آلومینیوم نداشت.

در دقیقه 33 پاکدل، زننده 6 گل در نیم فصل برای آلومینیوم ضربه سنگینی راهی دروازه حریف کرد که این بار هم توپ از کنار زمین به بیرون رفت.

در دقیقه 37 داور بازی یک خطا به سود سایپا گرفت که با اعتراض خطیبی همراه بود که با ارسال خوبی که انجام شد اما بازیکنان سایپا نتوانستند به گل برسند.

در دقیقه 40 پوریا آریا کیا از پشت محوطه جریمه سایپا شوت سنگینی راهی دروازه حریف کرد که از بالای دوازه سایپا توپ به خارج از زمین رفت.

در دقیقه 41 داور به سرپرست دو تیم کارت زرد نشان داد که پس از اعتراض امیدوار، سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد.

دقیقه 43 بازی برروی خطایی که بازیکن سایپا مرتکب شد قاضی میدان که در دادن کارت مساوات را رعایت کرده بود به بارانی از سایپا و شریفات از آلومینیوم کارت زرد نشان داد.

این درحالی بود که داور در این بازی 3 دقیقه لحاظ کرد که در پایان 45 دقیقه قانونی به عنوان وقت‌های تلف شده از سوی داور چهارم بازی اعلام شد.

انتهای پیام/711/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان