Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساده‌انگاری و بی‌‌توجهی برخی از شهروندان یاسوجی در خصوص کرونا زیر سایه بی خیالی مسئولان موجب به راه افتادن موج افزایشی شیوع کرونا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مدتی است با تلاش کادر درمان و ایجاد محدودیت های وسیع  روند ابتلای به کرونا و مرگ ناشی از آن در سطح کشور و استان کهگیلویه وبویراحمد نزولی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط حاضر ساده انگاری و بی‌خیالی برخی از شهروندان یاسوجی در خصوص کرونا بخصوص در روزهای تعطیل زیر سایه بی خیالی مسئولان موجب به راه افتاده موج افزایشی شیوع کرونا خواهد شد و تلاش کادر درمان و شهیدان راه سلامت را بی اثر خواهد کرد.

در روزهای تعطیل در مناطق گردشگری که نگاه کنیم و سیل جمعیت را ببینیم متوجه می شویم که کرونا به دعودت یاسوجی ها سلام دوباره ای به کهگیلویه وبویراحمد خواهد کرد.

منطقه "سرنجلکل" واقع در جاده یاسوج پاتاوه در روز جمعه هفدهمین روز از بهمن ماه شاهد حضور شهروندانی است که گویا اسمی از کرونا و مرگ و میر ناشی از آن نشنیده اند، و اینگونه برآورد می شود که "مردم ول کن کرونا نیستند" و باید حتما محدودیت های وسیع و فشرده اعمال شود تا ساده انگاری کرونا حاصل نشود.

تصاویر و فیلم حضور مردم یاسوج در منطقه سرنجلکل که میتواند آمار کرونا را افزایش دهد در زیر آمده است:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • برگزاری مجدد کنکور در یک منطقه متاثر از وقوع سیل