Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:29:38 GMT

راه نجات کشور انتخاب مدیر انقلابی است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۴۳۲۹

راه نجات کشور انتخاب مدیر انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی و پیروزی آن به‌منزله عید سعید فطر، عید قربان و عید غدیر بود، خستگی مردم از طاغوت و درآمدن از محدودیت طاغوت و آزادی مردم به‌مثابه عید فطر، قربانی نمودن اسماعیل‌ها تا ۲۲ بهمن به‌مثابه عید قربان و تحقق نعمت ولایت در کشور به‌مانند عید غدیر است که پیروزی انقلاب ما مانند سه عید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه نطنز افزود: مردم در ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و به جهان نشان دادند این انقلاب با سایر انقلاب‌های معاصر تفاوت چشمگیری دارد و تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها این بود که انقلاب ایران محوریت ولایت‌فقیه به پیروزی رسید، امروز همه انقلاب‌ها به چالش افتاده‌اند، امپراتور شرق از بین رفت و امپراتور غرب هم در حال فروپاشی است اما نظام ما به برکت ولایت‌فقیه هرروز درخشان‌تر در دنیا در حال پیشروی است.

 وی تصریح کرد: حفظ و تقویت نظام امروز واجب است، امروز نباید از تریبون انقلاب کسی سخنی بگویند که مطابق میل دشمن باشد، تصمیمی بگیرند که مطابق میل استکبار باشد، نباید از تریبون انقلاب مردم را فریب دهیم، به مردم نباید از این تریبون آدرس اشتباه بدهیم که مشکلات ما مشکل تحریم است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی امروز ما مشکل تحریم نیست، مشکل اصلی انقلاب ما امروز این است که از داشته‌ها و دانشمندان جوان ایرانی غافل شده‌ایم، برای حل مشکلات کشور باید مدل مدیریتی جدیدی بدهیم که الگوی سایر کشورها باشد اگر نگاه ما به بیرون از کشور باشد، این نگاه، نگاه انحرافی است.

 امام‌جمعه نطنز ادامه داد: تحریم برای ما در یک صورت تحریم است که نگاه ما به بیرون باشد، اگر به جوانان انقلابی دانشمند خود نگاه داشته باشیم این تحریم‌ها فرصت خواهد بود چرا ما در بحث صنعت دفاعی و موشکی امروز به استقلال دست پیدا کردیم، چون نگاه ما به دانشمندان داخل است که توانسته‌اند در بحث دفاع موشکی به‌عنوان قدرت اثرگذار در منطقه و جهان به شمار برویم.

وی گفت: امروز ما مشکل مدیر انقلابی داریم اگر در اقتصاد و فرهنگ نیز می‌خواهیم موفق شویم باید به مدیران ولایی و انقلابی فرصت بدهیم، مدیر انقلابی خادم ملت است و مدیر انقلابی فرصت خود را در اختیار کشور و انقلاب می‌گذارد و سفره انقلاب برای خودش چیزی برنمی‌دارد، مال انقلاب در دستش مانند امانت است.

یعقوبی بیان کرد: نمونه مدیر انقلابی، مانند شهید رجایی است که پسر برادر خود را ساعت‌ها پشت در نگه می‌دارد و وقتی مورد اعتراض پسر برادر واقع می‌شود می‌گوید این وقتی‌که من در آن هستم، متعلق به ۳۶ میلیون ایرانی است و نمی‌توان وقت خود را در اختیار شخص خاصی قرار دهم که این نوع مدیریت می‌تواند نجات‌بخش کشور باشد.

امام‌جمعه نطنز ادامه داد: مردم باید مدیری انتخاب کنند که وقت و عمرش را صرف این انقلاب کند، ولایتمدار باشد و انقلابی عمل کند، البته مردم هم باید در این راه انقلابی عمل کنند چراکه دشمن به دنبال ضربه زدن به این نظام است و در ماه یک مدیر انقلابی انتخاب کنیم قطعاً می‌تواند با نیروهای انقلابی راه نجات کشور را به ما نشان دهد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه نطنز یوم الله 22 بهمن مدیر انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی

مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی طی حکمی، قاسمعلی فیروزی را به‌عنوان مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد.

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

پیش از این، هادی سپهرزاد این مسئولیت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد