Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@03:49:32 GMT

برجام عایدی برای کشور نداشت

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۴۴۰۹

برجام عایدی برای کشور نداشت

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: در جریان انقلاب اسلامی افرادی بودند که در راه مبارزات برای پیروزی انقلاب شکنجه و تبعید شدند اما وقتی به مقام، ثروت و روزهای خوب رسیدند از کاروان انقلاب پیاده شدند یا فرزندانشان آنها را از این کاروان پیاده کردند. به گزارش پول نیوز، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: در جریان انقلاب اسلامی افرادی بودند که در راه مبارزات برای پیروزی انقلاب شکنجه و تبعید شدند اما وقتی به مقام، ثروت و روزهای خوب رسیدند از کاروان انقلاب پیاده شدند یا فرزندانشان آنها را از این کاروان پیاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برای دستیابی به تمدن اسلامی باید از آزمایش‌ها و امتحان‌ها سربلند بیرون آییم، تبعیت از ولی فقیه را عامل سرافرازی کشور دانست و گفت: خداوند امامی به ما هدیه کرد که چشمانمان را باز کرد و آن چه باید می‌دیدیم را نشانمان داد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دنیا عالم حق و تکلیف است و انسان‌هایی مورد عنایت الهی قرار می‌گیرند که به تکالیف خود عمل می‌کنند گفت: طی ۴۰ سال گذشته سفره‌های مختلفی جلوی ملت ایران پهن شده و هر فردی هم مردم را به سمتی دعوت کرده است، این مردم هستند که باید انتخاب کنند سر کدام سفره بنشینند دولت‌ها را از گروهی بگیرند و به گروهی دیگر واگذار کنند.

وی با تأکید بر اینکه برخی از شعارهای اول انقلاب را نتوانسته‌ایم محقق کنیم که عدم موفقیت در این زمینه دلایل بسیاری دارد گفت: برخی دلایل نرسیدن به بخشی از اهداف روزهای اول انقلاب را دین معرفی می‌کنند و مدعی هستند اسلام نمی‌تواند حکومتداری کند! البته این سخنان مربوط به امروز نیست و از صدر مشروطیت تا کنون از سوی عده‌ای مطرح می‌شود زیرا قصد گویندگان آن این است تا به این نتیجه برسند که فقط افراد تربیت شده در مکاتب غربی می‌توانند به حکومتداری بپردازند.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی با شعار و پرچمداری حکومت علوی به میدان آمده است بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی آزمایش‌های ما تمام نشده و مدام در حال آزمایش هستیم تا مشخص شود کدام راه را انتخاب می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه برخی در این راه روش نادرست را ارائه می‌دهند و هنگامی که موفق نمی شوند اصول اولیه را زیر سوال می‌برند و برخی نیز توبه‌نامه می‌نویسند! ادامه داد: این افراد با این اقدامات می‌خواهند از مسیر درستی که در پیش گرفتیم منحرف و پشیمانمان کنند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناکارآمدی این افراد که اتفاقا برخی از آنها نیز به عنوان مسوول نیز ایفای نقش می‌کنند گفت: این افراد با بی‌تدبیری باعث بروز مشکلات اقتصادی در کشور شده‌اند و کم‌کاری و ندانم‌کاری خود را به پای نظام و انقلاب می‌نویسند.

وی در ادامه به مسئله بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: در مجلس نگاه واحدی در مورد بورس وجود ندارد من معتقدم در بازار بورس جرم رخ داده است اما برخی موافق این نظر نیستند و معتقدند بورس را باید با سیاست‌های اقتصادی اصلاح کرد اما پیگیری‌های ما باعث جابجایی رئیس سازمان بورس شد.

قاضی‌زاده هاشمی درباره رد شدن طرح شفافیت آرای نمایندگان نیز بیان کرد: برای تایید این قانون به دوسوم آرای نمایندگان نیاز بود و تنها سه نفر کم آمد بنابراین تقاضای بررسی مجدد آن را ارائه کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مجلس برای ۶۰ میلیون نفر برنامه پرداخت یارانه معیشتی را داده بود که با ۴۰ میلیون آن موافقت شده است گفت: برای حل معضل مسکن هم مدل مالی ارائه دادیم تا افرادی که در سه دهک‌ پایین جامعه قرار دارند برای تأمین مسکن پولی پرداخت نکنند که لازمه اجرای آن نیازمند وجود دولتی همراه است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بنده جزء مخالفان برجام هستم تصریح کرد: برجام به دلیل نبودن ضمانت اجرای تعهدات، باید گام به گام پیش می‌رفت ولی دوستان طوری حرکت کردند که تعهدات طرف ایرانی اجرا شد اما طرف غربی خیر، در نهایت هم دستشان خالی ماند و امروز هم کاسه چه کنم چه کنم دست گرفته‌اند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی دهه فجر دولت روحانی برجام قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در نشستی با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: با توجه به این‌که «رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه جانبه قرار داده‌اند، رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و… نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم نموده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته‌ای ایران، شهید بزرگوار داریوش رضایی‌نژاد می‌باشد که تربیت یافته این سرزمین شهیدپرور و مجاهدپرور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد بسیاری از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت.

لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه‌ها و سطوح جنگ نرم و شناختی (احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه ریزی و اقدام نمایند.

وی با تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرور آفرین و دشمن‌شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت‌های آزادیخواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان داشت: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • با اجرای مالیات برعایدی سرمایه بساط سفته بازی جمع می‌شود
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟