Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@19:56:06 GMT

گزارش زنده / ذوب آهن یک- سپاهان ۲

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۴۴۸۲

گزارش زنده / ذوب آهن یک- سپاهان ۲

تیم‌های ذوب آهن و سپاهان در شصت و هفتمین دربی اصفهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های ذوب آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و سپاهان

ورزشگاه: فولادشهر

گل‌ها: حسین شنانی (دقیقه ۸۰) برای ذوب آهن- محمد محبی (دقیقه ۲)، دانیال اسماعیلی فر (دقیقه ۷۹) برای سپاهان

اخطار: میلاد جهانی (دقیقه ۱۴)، قاسم حدادی فر (دقیقه ۹۰) از ذوب آهن- امید نورافکن (دقیقه ۷۲)، محمدرضا خلعتبری (دقیقه ۹۰) از سپاهان

ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی‌فر، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری (۵۷- علی دشتی)، دانیال مؤمنی (۴۶- عرفان پورافراز)، فرشاد محمدی مهر و محمد سلطانی‌مهر (۶۵- حسین شنانی)

سرمربی: رحمان رضایی

سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی (۸۷- یاسین سلمانی)، سروش رفیعی (۸۰- محمدرضا مهدی زاده)، سیدمحمدرضا حسینی (۸۰- رضا میرزایی)، محمد محبی (۷۰- محمدرضا خلعتبری) و سجاد شهباززاده (۸۷- مهدی ترکمان)

مربی: محرم نویدکیا

داور: رضا کرمانشاهی

شرح بازی:

شصت و هفتمین نبرد ذوب آهن و سپاهان در دربی اصفهان در حالی آغاز شد که در همان ابتدای کار این سپاهان بود که بازی را طوفانی آغاز کرد و موفق شد روی هوشمندی محمد محبی قبل از اتمام دقیقه ۲ پیش بیفتد تا از همان ابتدا ابتکار عمل را در دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گل طبیعتاً ذوب آهن برای جبران گل خورده پیش کشید و فشار زیادی روی دروازه سپاهان آورد که در این بین جدی ترین موقعیت ذوب آهن جایی بود که سرنگونی بازیکن ذوب آهن درون محوطه جریمه مشکوک به پنالتی بود.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۲- سپاهان) - در یک حمله سریع پاس شهباززاده در سمت چپ محوطه جریمه به محبی رسید و او با یک تغییر مسیر ناگهانی و ضربه هوشمندانه زودتر از حسینی، دروازه گردان را باز کرد.

۲-۰ (دقیقه ۷۸- سپاهان) - در یک ضد حمله از سوی سپاهانی‌ها پاس بلند نورافکن، خلعتبری را با گردان تک به تک کرد و او پس از پشت سر گذاشتن گردان، با پاسی عرضی سبب گلزنی اسماعیلی فر به تیم سابقش شد.

۲-۱ (دقیقه ۸۰- ذوب آهن) - شوت کات دار و زیبای شنانی از کنج محوطه جریمه سپاهان دور از دستان نیازمند تبدیل به گل اول ذوب آهن شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۴- در شلوغی محوطه جریمه سپاهان توپ در بین چندین بازیکن سپاهان و ذوب آهن درگیر بود و در نهایت جلال علیمحمدی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۷- شوت دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست محوطه جریمه را شهاب گردان با واکنشی خوب دفع کرد.

دقیقه ۴۵+۱- نفوذ اسماعیلی‌فر به محوطه جریمه ذوب آهن با شوت بیرون پای راست او همراه بود که توپ با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸- ضربه ایستگاهی زیبا و بسیار خطرناک میلاد جهانی با واکنش بسیار خوب نیازمند راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه ۷۵- ضربه خطرناک شنانی از نزدیکی محوطه جریمه را نیازمند راهی کرنر کرد.

دقیقه ۹۰- پاس یاسین سلمانی، موجب تک به تک شدن ترکمان با گردان شد اما ضربه ترکمان را گردان دفع کرد.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

کد خبر 473110

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن و سپاهان اسماعیلی فر محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم

منابع خبری از شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌های شدید امروز مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در دیرالغصون واقع در شمال طولکرم در کرانه‌باختری پنج مبارز فلسطینی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این  مبارزان فلسطینی تامر رأفت عبدالرحمن فقها (۳۲ساله)، علا ادیب شریتح (۴۵ساله)، اسال بشیر بدران (۴۲ساله)، عدنان تیسیر سماره (۴۰ساله) و یک شهید مجهول الهویه هستند.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که این مبارزان فلسطینی وابسته به گردان‌های القسام هستند.

منابع نزدیک به گردان های القسام با انتشار تصاویر چهار شهیداعلام کردند که آن‌ها قسامی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد! + عکس
  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد!(عکس)