Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:56:10 GMT

۵۶ طرح دهه فجر در مبارکه به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۴۶۱۶

۵۶ طرح دهه فجر در مبارکه به بهره‌برداری رسید

اصغر هدایت روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: از مجموع این طرح ها، ۲۲ طرح با هزینه ۱۱.۹ میلیارد تومان مربوط به شهرداری‌ها و هفت طرح با ۲.۶ میلیارد تومان مربوط به دهیاری‌های شهرستان مبارکه است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی ۹۰ درصد طرح های شهرستان مبارکه را اجرا کرده است ادامه داد: طرح‌های قابل بهره برداری هم در بخش صنعت این شهرستان وجود دارد که بیش از ۹۵۰ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان مبارکه اظهار داشت: ایام الله دهه فجر یکی از بهترین فرصت‌ها برای ارائه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است که علاوه بر ایجاد نشاط و امید در جامعه، خدمات دولت و نظام را به مردم معرفی می‌کند.

وی اضافه کرد: پروژه‌های بهره برداری شده این شهرستان در عرصه‌های مختلف شهری مانند پارک محله‌ای تا زیرساخت‌های ارزشمندی نظیر فیبر نوری اینترنت پرسرعت منازل است.

 هدایت با بیان اینکه زمینه و بستر فعالیت بخش خصوصی در این شهرستان به خوبی فراهم شده است خاطرنشان کرد: از سرمایه گذارانی که می‌توانند با اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه گذاری به رفع مسائل ومشکلات این شهرستان کمک کنند دعوت بعمل می‌آوریم و با آغوش باز از آنها استقبال می‌کنیم.

فرماندار شهرستان مبارکه با بیان اینکه طرح‌های شهرداری مبارکه نیز به بهره برداری رسید یادآور شد: این پروژه‌ها در قالب زمین چمن مصنوعی، پارک محله‌ای و روان سازی و بهسازی مسیرها ومعابر بود.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی فیبر نوری شهرستان برای اینترنت پر سرعت خانگی با بیش از ۵۶ میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی آغاز شد که تا چهارماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

شهرستان مبارکه با جمعیت حدود ۱۵۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها فرمانداران افتتاح طرح اصفهان مبارکه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران افتتاح طرح اصفهان فرمانداران افتتاح طرح اصفهان مبارکه دهه فجر اخبار کنکور شهرستان مبارکه میلیارد تومان بهره برداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد