Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@02:53:19 GMT

کفاشیان پاسخ تهدید علی کریمی را داد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۴۷۶۳

کفاشیان پاسخ تهدید علی کریمی را داد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، عرفان حاج بابایی؛ علی کفاشیان امروز در برنامه ورزش و مردم حاضر شد و درباره آخرین وضعیت این فدراسیون توضیحاتی داد. او همچنان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال است، هر چند زیاد به محل کارش نمی‌رود و ترجیح می‌دهد دور باشد. کفاشیان در بخشی از حرف‌های خود گفت: «الان کار کردن در فدراسیون خیلی سخت است و رئیسی که می‌آید باید تصور کند در باتلاقی بدود که این کار خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بعد از این اظهارات، علی کریمی در واکنش به این جمله رئیس سابق گفت: «باتلاقی که تو و دار و دسته‌ات درست کردید! برو دعا کن که من به این صندلی نرسم وگرنه همه‌تون باید جواب پس بدید. شک نکنید آقای خوش خنده.» کریمی در پست دیگری نوشت: «یعنی هر جا غیر از ایران بودیم، با دار و دسته‌ات الان ور دل پلاتینی و بلاتر بودی، افسوس!»

این اولین بار نیست که کریمی نسبت به اظهارات کفاشیان واکنش نشان می‌دهد. او در گذشته چندبار دیگر هم نسبت به اظهاراتش واکنش نشان داده بود. علی کفاشیان در این باره توضیحاتی می‌دهد. او ابتدا می‌گوید: «من نمی‌دانم چرا علی کریمی جدیدا زیاد به من گیر می‌دهد. فکر می‌کنم او از حرف‌های من در برنامه امروز سوء برداشت کرده است. من می گویم باتلاق به این دلیل که مشکل مالی هست و اگر تیم‌ملی نتواند به جام جهانی صعود کند، کار برای رئیس بعدی خیلی سخت خواهد بود. من یک بار تجربه‌اش را داشتم. وقتی شما رئیس باشید و تیم ملی به جام جهانی نروند، رسانه‌ها می‌خواهند دارتان بزنند. این هم طبیعی است. مردم امید زیادی به تیم ملی و صعودش دارند. حرف بدی نزدم.»

 کفاشیان در پاسخ به تهدید علی کریمی اینگونه جواب می‌دهد: «من اصلا مشکلی ندارم. چرا بعدا؟ علی کریمی همین الان مدرکی علیه من دارد، رو کند. من از مسولان فدراسیون و دیگر مسولان ورزش می‌خواهم هر سند و مدرکی علیه بنده هست، به علی کریمی ارایه دهند.»

آیا کفاشیان و علی کریمی در دوران همکاری در فدراسیون با هم بد بودند؟ رئیس سابق جواب می‌دهد: «ما نه رابطه نزدیکی داشتیم و نه با هم بد بودیم. فکر می‌کنم از دوران حضور در تیم ملی ایشان چیزی به دل گرفته وگرنه من مشکلی با علی کریمی ندارم. الان هم در فوتبال نیستم و بارها هم گفته‌ام دوست ندارم دیگر در فوتبال باشم. اگر حرفی می‌زنم در واقع جواب سوالی است که از من پرسیده شده. توضیحاتم کاملا مشخص بوده و به نظرم علی کریمی از حرف های من برداشت دیگری کرده است.»

پربیننده ترین تصاویر تکان‌دهنده از لحظه خاکسپاری انصاریان گریه علی دایی در خاکسپاری انصاریان +عکس استوری که انصاریان برای میناوند گذاشته بود +عکس سردار آزمون و مادرش در هواپیمایی خصوصی +عکس حجله بچه محل‌ها برای علی انصاریان +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علی کریمی علی کریمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند