Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو گفت وضعیت یوونتوس نسبت به بازی با آاس رم در نیم فصل نخست، خیلی بهتر شده است

یوونتوس و آاس رم در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های سری آ فصل 21-2020، شنبه شب ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانز تورین به مصاف هم می روند. به گزارش وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی با رم گفت:

رم در ضدحملات خطرناک است

رم یکی از بهترین تیم ها در ایتالیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رم در ضدحملات بسیار خوب است و آن ها بازیکنان سریعی دارند. انتظار یک بازی سخت را دارم. ادین ژکو و بورخا مایورال هر دو مهاجمانی عالی هستند اما ما نباید نگران بازیکنان ترکیب ابتدایی باشیم. من بهترین ترکیب ممکن را به میدان خواهم فرستاد. در مقایسه با بازی رفت مقابل رم، خیلی چیزها تغییر کرده است و بهتر شده ایم. حالا کادر فنی و خود من، بازیکنان را خوب می شناسیم و در تلاشیم بهترین بازی را از آن ها بگیریم. از نظر ذهنی پیشرفت زیادی داشته ایم. شکست در سن سیرو مقابل اینتر در این زمینه خیلی به ما کمک کرد.

بنتانکور در ترکیب یوونتوس خیلی مهم است

پائولو دیبالا؟ او هنوز انفرادی تمرین می کند اما آرون رمزی همراه با تیم به تمرین پرداخت، با این حال هنوز صد درصد آماده نیست. کریستیانو رونالدو یک الگوی حرفه ای است. اشتیاق رونالدو برای ادامه روند پیشرفت، بسیار الهام بخش است و دیدن تمرینات او می تواند برای هر کسی یک الگوی آموزشی مناسب باشد؛ این مسئله برای بوفون، بونوچی و کیه لینی هم صدق می کند. کیه لینی برای تیم، مهره ای بسیار مهم و ضروری است چون از نظر رویکرد و نگرش، او به هم تیمی هایش کمک مهمی می کند. کیه لینی شاداب و پر از انرژی برگشته و یک مهره باارزش در دسترس ماست. بنتانکور در ترکیب یوونتوس نقش خیلی مهمی دارد. او در ابتدای فصل در بازی های کم تری حضور داشت زیرا در پایان فصل گذشته بازی های متعدد و پرفشاری انجام داده بود. حالا بنتانکور به سطح معمول خود رسیده و از عملکرد او کاملا راضی هستیم.

اگر قهرمانی می خواهیم نباید بی انگیزه شویم 

از نتایج اخیر خوشحالیم اما باید همچنان باید با عزم و اراده ادامه دهیم زیرا اگر می خواهیم قهرمان شویم، نباید انگیزه مان کم شود. ترکیب ما عمق خوبی دارد و این برای ما اهمیت زیادی دارد چون در این روزها، بازی های زیادی داریم. باید از مدیریت و مصرف انرژی بازیکنان اطمینان حاصل کنیم، چه از نظر بدنی و چه ذهنی. کورس اسکودتو همچنان باز است و ادامه دارد. تیم های زیادی هستند که حرف هایی برای گفتن دارند و بازی های زیادی باقی مانده است. همه چیز تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. 

اخبار داغ 

علی انصاریان: فوتبالیست تابلوتر از من پیدا نمی کنید | همراه با صدای علی انصاریان افشاگری پزشک معالج میناوند و انصاریان علیه وزارت بهداشت علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد جرارد پیکه: 85% داوران لالیگا مادریدی هستند، چگونه می توانند به سود رئال سوت نزنند؟ لیونل مسی کلید انتقال ام باپه به رئال مادرید؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان