Web Analytics Made Easy - Statcounter

رومنیگه می گوید مشکلات فدراسیون فوتبال آلمان به بایرن مونیخ ارتباطی ندارد. 

کارل هاینتس رومینیگه از آینده هانسی فلیک و شرایط اقتصادی بازیکنان بایرن مونیخ می گوید. 

به گزارش طرفداری و به نقل از SPORT1، چند هفته قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هانسی فلیک در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و هدایت تیم ملی آلمان را در دست خواهد گرفت؛ کارل هاینتس رومینیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ این شایعات را رد کرده و می گوید آینده فلیک در بایرن مونیخ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آینده فلیک ادامه کار فلیک در فصل آینده؟ 100%. او بهترین و موفق ترین دورانش به عنوان یک بازیکن را در بایرن مونیخ سپری کرد. برای دوران مربیگری اش نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد. صحبت های بیرهوف از حضور فلیک در تیم ملی؟ بگذازید صادقانه بگویم، بیرهوف دارد تظاهر می کند که یک در تیم ملی کار یک مدرنیست بزرگ را انجام می دهد. همچنین به نظرم این حرف ها یک ناسپاسی و بی وفایی هستند نسبت به یواخیم لوو، سرمربی کنونی تیم ملی. اگر خواسته خود فلیک حضور در تیم ملی باشد؟ همیشه گفته ام که سرمربی مهم ترین کارمند باشگاه است و ما با او یک توافق قراردادی داریم. پس اصلا چنین موضوعی در کار نیست، ما مشکلات فدراسیون را حل نخواهیم کرد. در واقع اگر خودم هم سرمربی بودم و کارفرمایان فدراسیون را به بایرن مونیخ ترجیح می دادم، باعث می شد پیش خودم بخندم! نیمارها و ام باپه ها  یک انتقال بزرگ دیگر؟ کرونا اثرات بد شدیدی روی فوتبال گذاشته است. بایرن مونیه هنوز هم عملکزد به نسب خوبی دارد. اینکه به یک جنون مالی دست بزنیم و باور کنیم می توانیم با نیمار ها و ام باپه های جهان قرارداد امضا کنیم، برای مان ممکن نیست. دوست دارم به شما یادآوری کنم زمانی که در یک فصل 5 یا احتمالا 6 جام بالای سر می برید، می توانید کمی در بازار نقل و انتقالاتی آرام تر باشید. چون کیفیتی که در تیم اثبات شده سطح بسیار بالایی دارد. آلابا  بازی خداحافظی برای آلابا؟ اگر داوید فوتبالش را در اینجا به پایان برساند برایش یک بازی خداحافظی تدارک خواهیم دید. زمانی که شایعات انتقال او به رئال مادرید مطرح شدند، او برای نوشیدن اسپرسو به دفتر من آمد. رایطه بایرن مونیخ و داوید آلابا کاملا رو به راه است.  گفتم که تا آخرین روزش در بایرن با او کاملا عادلانه رفتار خواهد شد و می خواهم آخرین بازی اش در حضور تماشاگران باشد چون دوست داریم همراه هواداران مان با او خداحافظی کنیم. بایرن مونیخ همیشه در خصوص این مسائل جدی رفتار کرده است. این پسر 13 سال پیش به باشگاه ما آمد و همیشه برای منافع بایرن مونیخ عملکرد سطح بالایی به نمایش گذاشت. وظیفه بایرن این است که طوری که داوید شایسته اش است با او خداحافظی کند. بواتنگ  بواتنگ؟ او قطعا در حال گذراندن یک فصل بسیار راضی کننده است. لوو روز شنبه کنار من نشسته بود و پی برد ژروم بسیار مستحکم بازی می کند و فصل کاملا جدی را سپری می کند، آن هم نه فقط به خاطر گلی که وارد دروازه هوفنهایم کرد. اینکه از بازیکنان بالای 30 سال بخواهیم صبورتر باشند کاملا نرمال است. ژروم هم این را می داند. سر فرصت به مذاکره می نشینیم تا یک تصمیم دو طرفه اتخاذ کنیم. پیش از آن وظایفی داریم که باید انجام دهیم و زمانی که کارمان تمام شد، به نتایج واضحی می رسیم و پس از آن هم خواهیم دید. گورتسکا  گورتسکا؟ لئون یک سال قبل به دفتر من آمد و گفت که می خواهد به بازیکن مهمی برای بایرن مونیخ تبدیل شود. گفتم مگر کسی جلویت را گرفته؟ گفت "نه". گفتم پس تو همان بازیکن شو! لئون در سال 2020 یک جهش بزرگ در راستای تبدیل شدن به یک بازیکن کلیدی بایرن مونیخ انجام داد. قرارداد جدیدش؟ لئون می داند که باید چه انتظاری از باشگاه در زمان پاندمی کرونا داشته باشد. قادر نیستیم که دست به هر کاری بزنیم و حتما به درک بازیکنان هم نیاز داریم.

اصلاحات ناشی از کرونا در فوتبال 

این را هم باید بگوییم که فوتبالیست های حرفه ای همواره به طرز نامتناسبی یک درآمد عالی داشته اند. در گذشته و به خصوص 10 سال اخیر شاهد افزایش شدید هزینه های نقل و انتقالاتی و دستمزد ها بوده ایم. کرونا باعث می شود اصلاحات اجتناب ناپذیر باشند. گورتسکا و زوله تمدید قرارداد گورتسکا و زوله؟ امیدوارم راه حل مناسبی برای هر دو بازیکن پیدا کنیم. هدف بایرن مونیخ همواره حفظ بازیکنان خوب است. تولیسو  فروش تولیسو برای درآمدزایی؟ نمی توانم به طور دقیق پیش بینی کنم. کورنتین هنوز یک سال دیگر با ما قرارداد دارد اما خب هیچ احتمالی را نمی توانم رد کنم. تیم ملی موسیالا  تیم ملی انتخابی موسیالا؟ اولویت فعلی ما تمدید قرارداد طولانی مدت جمال است. این تمدید قرارداد می تواند به سود تیم ملی آلمان هم باشد. 

اخبار داغ 

علی انصاریان: فوتبالیست تابلوتر از من پیدا نمی کنید | همراه با صدای علی انصاریان افشاگری پزشک معالج میناوند و انصاریان علیه وزارت بهداشت علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد جرارد پیکه: 85% داوران لالیگا مادریدی هستند، چگونه می توانند به سود رئال سوت نزنند؟ لیونل مسی کلید انتقال ام باپه به رئال مادرید؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان بایرن مونیخ ام باپه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس

جنگ ستارگان در سراسر جهان طرفداران پرشماری دارد.

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی جنگ ستارگان یک طرح گرافیکی منتشر کرد.

هر ساله 4 می (15 اردیبهشت) به عنوان روز جهانی جنگ ستارگان (استار وارز) شناخته می‌شود. جنگ ستارگان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تاریخ سینماست که از بدو ورودش به سینما در سال 1977، نظر خیلی از مخاطبان و منتقدان را به شدت به خود جلب کرد. تا کنون 9 فیلم اصلی در قالب 3 سه‌گانه از جنگ ستارگان منتشر شده و در مجموع 8/5 میلیارد دلار فروش جهانی داشته‌است. باشگاه بایرن مونیخ با انتشار یک طرح گرافیکی جالب به روز جهانی جنگ ستارگان واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!