Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:45:47 GMT

جای تیمی از کرمانشاه در لیگ برتر فوتبال خالی است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۵۲۱۹

جای تیمی از کرمانشاه در لیگ برتر فوتبال خالی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر روز جمعه در حاشیه سفر به کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازی های تیم شیرین فراز سابق در لیگ برتر و شور و شعفی که در میان مردم ورزش دوست کرمانشاه ایجاد کرده بود را به خاطر دارم.

وی گفت: این استعداد و ظرفیت در فوتبال استان کرمانشاه وجود دارد که در مسابقات لیگ برتر تیمی بومی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر، همچنین در خصوص بازگشت دوباره راهیان کرمانشاه به لیگ دسته اول گفت: این موضوع جزو بحث های تخصصی فدراسیون فوتبال است و آنها مرجع رسیدگی به این مسئله هستند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به طرح های افتتاحی امروز کرمانشاه گفت: پروژه های افتتاحی در مجموع حدود ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش داشت که مطمئن هستم باعث رونق و توسعه هرچه بیشتر ورزش این استان خواهد شد.

وی گفت: افتتاح بزرگترین خانه جوان کشور و بزرگترین آکادمی پزشکی ورزشی غرب کشور در کرمانشاه بیانگر ظرفیت های خوب استان است که امیدوارم جوانان و ورزشکاران این دیار را بیش از پیش راضی نگه دارد.

سلطانی فر همچنین در خصوص زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال احداثی نیز گفت: با اقدام خیران نیک اندیش ورزش یار ۱۵ زمین چمن مورد افتتاح قرار گرفت تا سهم بسزایی در رشد استعداد و توانمندی جوانان کرمانشاه داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در حالی که تا چهار سال قبل تنها ۳۱۱ زمین چمن مصنوعی در کشور وجود داشت امروز این رقم به حدود ۲ هزار زمین که عمدتا هم در مناطق روستایی و محروم و دورافتاده است، رسیده است که رشدی ۶۰۰ درصدی را نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به احداث خانه کبدی کرمانشاه گفت: این رشته ورزشی در استان طی سال های اخیر رشد قابل قبولی داشته است و افتتاح این خانه به تربیت قهرمانان بیشتر کمک شایانی خواهد کرد.

سلطانی فر در پایان گفت: تلاش می کنیم در ۶ ماه باقی مانده از عمر دولت دوازدهم پروژه های نیمه کاره ورزشی در استان کرمانشاه افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان کرمانشاه لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کرمانشاه لیگ برتر فوتبال وزارت ورزش و جوانان کرمانشاه لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور سلطانی فر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود