Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جن ساکی روز جمعه با اعلام این خبر، افزود: جای تعجب نیست که شورای امنیت ملی میزبان نشست‌های سیاست‌گذاری بین آژانس‌ها در سطح اصلی درباره طیف گسترده‌ای از مسایل خاورمیانه باشد.

وی ادامه داد: نشست امروز بخشی از یک بررسی سیاست پیش‌رو است و برای تصمیم‎‌گیری نیست.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: انتظار نمی‌رود هیچ اطلاعیه درباره این سیاست‌ها اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قبل از تصمیم‌گیری به طور گسترده با کنگره و شرکا مشورت خواهیم کرد. جلسه امروز اثباتی بر این است که فرایند بین آژانس‌ها پس از چهار سال تصمیم‌گیری شخص‌محور، به کار خود برگشته است.

خبر در حال تکمیل است

برچسب‌ها برجام جن ساکی خاورمیانه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام جن ساکی خاورمیانه برجام جن ساکی خاورمیانه ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا

منابع خبری از تداوم تظاهرات و خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و آغاز تحصن‌های باز و فراگیر در برخی از دانشگاه های این کشور خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از تظاهرات گسترده در دانشگاه تگزاس آمریکا، در همبستگی با ملت فلسطین در غزه و در  مخالفت با واشنگتن در حمایت از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

همچنین منابع خبری همچنین از استقرار گسترده نیروهای پلیس آمریکا در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین گزارش دادند. 

خبرنگار الجزیره گزارش داد که دانشجویان کالیفرنیا ارواین و کالیفرنیا ریورساید تحصن‌های «باز و فراگیر» خود را علیه جنگ در غزه آغاز کردند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از دستگیری صدها نفر از معترضان در دانشگاه کلمبیا گسترده‌تر شده و بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیا است.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 17 آوریل آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای اسرائیل که در جنگ غزه نقش دارند شدند. معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته های مشابهی دارند.

بازداشت 900 نفر از زمان آغاز خیزش دانشجویی در آمریکاخیزش دانشجویی در آمریکا؛ سرکوب در کشور مدعی دموکراسیخیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کردخیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد