Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در دیدار هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در خانه مقابل نساجی به برتری رسید و بار دیگر صدرنشین شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی در دقیقه 86 گل برتری استقلال را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (75 - سیداحمد موسوی)، بابک مرادی، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان (46 - محمد نادری)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب نساجی: حسین خطیر، حامد شیری، بهزاد داودی، سعید بیگی، مصطفی جوادیان، حسن نجفی، میلاد کمندانی (58 - مهرداد بایرامی)، علی داوران (84 - محمد عباسی)، محمدحسین باباگلی (58 - ایوب کلانتری)، فرزاد زامهران و کریم اسلامی (66 - عرفان گل‌محمدی (84 - مجتبی بیژن).

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول
دقیقه 5:
موقعیتی که برای استقلال روی یک کرنر به وجود آمده بود، با ضربه سر سیاوش یزدانی از بالای دروازه نساجی راهی اوت شد.

دقیقه 13: وریا غفوری اقدام به شوتزنی کرد که توپ او از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 31: مهدی مهدی‌پور شوتی از راه دور را روانه دروازه نساجی کرد که حسین خطیر موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 35: بابک مرادی در سمت چپ مهدی قایدی را صاحب توپ کرد که توپ ارسالی او توسط مدافعان نساجی دفع شد و ممکن بود منجر به گل به خودی شود، اما دروازه‌بان نساجی مانع از این کار شد.

دقیقه 41: محمد دانشگر با خطا پشت محوطه جریمه استقلال، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 42: ارسال مواج بازیکنان نساجی به داخل محوطه جریمه می‌توانست تبدیل به موقعیتی خطرناک روی دروازه استقلال شود که خروج به موقع رشید مظاهری مانع از این اتفاق شد.

دقیقه 2+45: پاس خوب کمندانی پشت مدافعان استقلال، زامهران را در موقعیت تک به تک با مظاهری قرار داد. ضربه کم جان او تا آستانه دروازه استقلال رفت که مدافعان این تیم تن به کرنر دادند.

نیمه دوم
دقیقه 50: توپی که مهدی قایدی به محمد نادری سپرد، موقعیت مناسبی برای گلزنی این تیم ایجاد کرد که البته ضربه نادری پس از برخورد به مدافعان نساجی برگشت داده شد.

دقیقه 55: مهدی قایدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که قصد باز کردن دروازه نساجی را داشت، اما ضربه نخست او توسط مدافعان دفع شد و ضربه دوم او از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه 60: مهرداد بایرامی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 63: ارسال محمد دانشگر از سمت راست به شکل خطرناکی از مقابل دروازه نساجی عبور کرد و بابک مرادی برای باز کردن دروازه خطیر، کمی تعلل کرد.

دقیقه 65: بار دیگر توپ در محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید که این بازیکن با به هم ریختن خط دفاعی نساجی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 69: محمد نادری با خطایی که روی ایوب کلانتری انجام داد، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 72: وریا غفوری پس از اعتراض به اعلام خطای خود، توپ را به بیرون زمین شوت زد که موعود بنیادی‌فر به او هم کارت زرد نشان داد.

دقیقه 77: علی داوران، بازیکن نساجی نیز با خطایی که روی مهدی مهدی‌پور انجام داد یک کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 86: بابک مرادی با پاس در عرض، فرشید اسماعیلی را صاحب موقعیت گل کرد و این بازیکن که پس از تعویض وریا غفوری بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود، با شوت از راه دور دروازه نساجی را باز کرد.

دقیقه 88: مصطفی جوادیان با خطا روی مهدی قائدی، یک پنالتی را به استقلالی‌ها داد.

دقیقه 89: مهدی قائدی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با ضربه‌ای چیپ توپ را به تیر دروازه کوبید که در برگشت هم با ضربه سر توپ را به بیرون زد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دروازه نساجی محوطه جریمه بابک مرادی مهدی قایدی وریا غفوری کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری، گلر باتجربه گل‌گهر سیرجان، در بازی با مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ستاره این تیم بود و با واکنش‌های تاثیرگذاری که در این مسابقه نشان داد باعث شد تا در نیمه دوم جریان مسابقه تغییر کند و سرمه‌ای پوشان سیرجان نبض بازی را در اختیار بگیرند.

مس رفسنجان در پانزده دقیقه ابتدایی مسابقه با شدت زیادی روی دروازه گل‌گهر حمله کردند و ضربات خطرناکی هم از نقاط مختلف زمین به سمت دروازه این تیم شلیک کردند که اخباری مقاومت خوبی در مقابل حملات آنها نشان داد و در ادامه با اینکه شدت حملات مس کمتر شده بود اما همچنان موقعیت‌های بیشتری نسبت به گل‌گهر ایجاد می‌کردند و سد محکمی به نام اخباری مانع گلزنی بازیکنان مس شد.

این عملکرد خوب روند مسابقه را تغییر داد و گل‌گهر با ضربه سر سعید سحرخیزان توانست گل اول مسابقه را به ثمر برساند و در نیمه دوم هم گردش توپ بهتری در جریان مسابقه داشته باشند، البته آنها در نهایت گل تساوی را دریافت کردند، آنها روی ارسالی که از نقطه کرنر انجام شد در یارگیری عملکرد خوبی نداشتند و فرشید باقری با ضربه سر دروازه گل‌گهر را باز کرد.

تماشایی‌ترین واکنش اخباری روی ضربه سر نژادمهدی بود که به زیبایی این توپ را در آستانه ورود به دروازه گل‌گهر بیرون کشید و اجازه نداد تا تیم میزبان به گل برسد و چند دقیقه پس از همین صحنه گل‌گهر گل اول را به ثمر رساند.

اخباری در این فصل 10 کلین شیت انجام داده است و اگر در دربی کرمان موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه خود می‌شد در کنار علیرضا بیرانوند حضور پیدا می‌کرد و با فاصله نسبت به حسینی و پورحمیدی در رتبه سوم کلین‌شیت‌های لیگ قرار می‌گرفت.

گل‌گهر در هفته بیست و ششم مقابل تیم آماده شمس‌آذر قرار خواهد گرفت و اخباری در این مسابقه هم روز سختی خواهد داشت و باید دید یازدهمین کلین شیت خود را در کدام هفته لیگ برتر انجام خواهد داد، او از هفته بیستم لیگ برتر موفق نشده است برخلاف عملکرد خوبی که داشته دروازه گل‌گهر را بسته نگه‌ دارد.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!