Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم کوتاهی از وریا غفوری پخش شده که معلوم نیست او در حال اعتراض به داور است یا به کادر فنی استقلال... وریا چند دقیقه بعد از همین اعتراض تعویض شد و با ناراحتی، مستقیم به رختکن رفت

نحوه خروج وریا غفوری از زمین و البته یک فیلم کوتاه از دقایقی قبل از این تعویض، سوژه شد.

به گزارش طرفداری، در دقیقه 75 محمود فکری تصمیم گرفت وریا غفوری را از زمین بازی تعویض کند و وریا غفوری هم بدون آنکه سمت نیمکت برود از طرف مقابل از زمین خارج شد و مستقیم به رختکن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثانیه هایی بعد از تعویض وریا غفوری فیلم کوتاهی از دقایقی قبل از تعویض کاپیتان استقلال منتشر شد که نشان می داد وریا غفوری به شدت شاکی است. در این صحنه که دقیقه 71:31 رخ داد، وریا غفوری بعد از سوت داور با عصبانیت توپ را به سمت تابلوهای تبلیغاتی شلیک کرد و سپس رو به نیمکت استقلال یا رو به داور جمله هایی گفت که لحن دوستانه ای نداشت. به نظر می رسید در این صحنه ابتدا وریا اعتراضی به سوت داور می کند و بعد هم رو به نیمکت خواهان تعویض خود می شود.

عده ای هم می گویند وریا مستقیم به کادر فنی استقلال اعتراض کرد. باید منتظر باشیم کاپیتان استقلال حرف بزند و بگوید در این لحظه مخاطب اعتراض او چه کسی بود؛ داور یا یکی از اعضای کادر فنی استقلال؟

کاپیتان استقلال بعد از تعویض هم لگدی نثار یکی از توپ های کنار زمین کرد و مستقیم به رختکن رفت.


 

 

بیشتر بخوانید:

واکنش وریا غفوری به تعویضش؛ کاپیتان استقلال مستقیم به رختکن رفت

 

اخبار داغ 

علی انصاریان: فوتبالیست تابلوتر از من پیدا نمی کنید | همراه با صدای علی انصاریان افشاگری پزشک معالج میناوند و انصاریان علیه وزارت بهداشت علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد جرارد پیکه: 85% داوران لالیگا مادریدی هستند، چگونه می توانند به سود رئال سوت نزنند؟ لیونل مسی کلید انتقال ام باپه به رئال مادرید؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کادر فنی استقلال کاپیتان استقلال علی انصاریان وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسن اکرمی رو در روی هم قرار گیرند.

در همین رابطه باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تغییر داور این بازی شد.

کد خبر 6097065

دیگر خبرها

  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان