Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان شهرستان خلخال و مسؤولان استانی پروژه‌های بخش مرکزی و شاهرود شهرستان خلخال به بهره‌برداری رسید.

فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال در محل افتتاحیه پروژه‌های بخش مرکزی در گلخانه  «چیچک رز» این شهرستان اظهار کرد: در بخش مرکزی، ۱۴ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از افتتاحیه‌های بخش شاهرود شهرستان خلخال خبر داد و افزود: بیش از ۱۲طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: پروژه شال ـ ماجولان ـ ماسوله در حوزه گردشگری نیز با صرف اعتباری بالغ بر ۴۵۰میلیارد ریال آماده افتتاح بوده و در مرحله پیگیری نصب علایم ایمنی و راهنمایی و رانندگی در این مسیر هستیم.

بابایی تصریح کرد: سرمایه‌گذار این طرح با هزینه ۵۰ میلیارد ریال علاوه بر واحد پرورش ماهی، یک واحد تولید فرش ابریشم در خلخال با اشتغال‌زایی بیش از ۳۰ نفر راه اندازی کرده است.

وی همین‌طور از افتتاح و شروع به‌کار واحد تولید ماسک بهداشتی و جراحی با نام تجاری «تات تب» با تولید روزانه ۳۰هزار ماسک خبر داد.

فرماندار خلخال ادامه داد: همچنین دو واحد هتل آپارتمان در روستای شال و کهل با ظرفیت هشتاد تخت در  مسیر گردشگری جاده شال ـ ماجولان به بهره‌برداری رسید.

گازرسانی به روستای نیاخرم شهرستان خلخال با ۶۸خانوار و افتتاح سه واحد گلخانه کشت صیفی‌جات و توت فرنگی با اشتغال‌زایی ۲۰نفر نیز از جمله مواردی بود که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان خلخال بهره برداری از طرح های عمرانی بهره برداری رسید شهرستان خلخال اشتغال زایی بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار

معاون اقتصادی استانداری کرمان گفت: مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال محقق شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حسن زاده معاون اقتصادی استانداری کرمان در جریان بازدید از شهرک صنعتی زرند گفت: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد.

او افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

سپس حسین میجانی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحد‌های مختلف تولیدی است.

شایان ذکر است طبق اعلام شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، سند تک برگ شهرک صنعتی زرند ۲ در چند سال اخیر آماده بوده، اما به دلیل مخالفت حفاظت محیط زیست مجوز استقرار و بهره برداری واحد‌های صنعتی صادر نشده بود که اواخر فروردین ماه امسال پس از ٤ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، مجوز احداث و بهره برداری پس از ۱۲ سال کسب کرد.

همچنین بنا بر گزارش ها، به دلیل مخالفت سازمان غذا و دارو امکان استقرار واحد‌های صنعتی غذایی حتی تا رده سه نیز در شهرک مذکور و نیز ناحیه صنعتی بهشت وحدت، میسر نیست و شهرک فاقد زون غذایی است. 
موقعیت ۳۰ هکتاری دارای مجوز، در ضلع جنوب شرقی ناحیه صنعتی بهشت وحدت قرار دارد، همچنین مطالعات هیدرولوژی شهرک نیز برای کنترل سیلاب در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است