Web Analytics Made Easy - Statcounter

استون ویلا و آرسنال در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در پایان هفته بیست و دوم به ترتیب در رده های نهم و دهم قرار دارند.

آرسنال در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، باید به مصاف استون ویلا برود.

تاریخ زمان مکان داور 18 بهمن 1399 16:00 ورزشگاه ویلا پارک کریس کاوانا

 

وضعیت استون ویلا و آرسنال 

استون ویلا در شرایطی به مصاف آرسنال می رود که تا به اینجا 20 بازی انجام داده و 2 بازی کمتر برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 20 بازی گذشته، استون ویلا به 10 پیروزی، 8 شکست و 2 تساوی رسیده و در حال حاضر با 32 امتیاز، بالاتر از آرسنال 31 امتیازی در رده نهم جدول قرار دارد. شباهت استون ویلا و آرسنال خط دفاعی های دو تیم است که به ترتیب 24 و 22 گل دریافت کرده اند و در میان بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر انگلیس قرار دارند. به غیر از آرسنال، تنها منچسترسیتی، چلسی و اورتون گل کمتری نسبت به شاگردان دین اسمیت دریافت کرده اند. استون ویلا در 5 بازی گذشته 3 بار طعم شکست را چشیده است و برای ماندن در نیمه بالای جدول، نیاز به کسب این 3 امتیاز دارد.

در طرف دیگر، بعد از مقطعی خوب که آرسنال را از بحران خارج کرد، شاگردان میکل آرتتا از 2 بازی گذشته خود فقط یک امتیاز کسب کردند. تعداد پیروزی و شکست های توپچی ها در 22 بازی اخیر روی عدد 9 برابر است و 4 تساوی نیز در کارنامه آن ها دیده می شود. همانطور که اشاره شد، خط دفاع آرسنال حداقل از لحاظ گل خورده، به نسبت سایر تیم ها وضعیت بهتری دارد، اما خط حمله این تیم سرحال نیست و 27 گل آرسنال، کمترین تعداد گل میان 11 تیم اول لیگ است. آرسنال هر دو دیدار اخیر خود برابر استون ویلا را واگذار کرده، از جمله شکست 3-0 خانگی.

ترکیب احتمالی استون ویلا و آرسنال ترکیب احتمالی استون ویلا و آرسنال

 

مصدومان و محرومان  مصدومان و محرومان 

 

تقابل های اخیر دو تیم تقابل های اخیر دو تیم

 

نکات آماری

در 14 دیدار از 17 بازی اخیر میان استون ویلا و آرسنال در تمام رقابت ها، به طور میانگین بالای 2.5 گل دیده شده است.

در 3 دیدار اخیر خارج از خانه آرسنال در لیگ برتر انگلیس، به طور میانگین بیشتر از 2.5 گل به ثمر رسیده است.

پیش بینی هواسکورد استون ویلا 2-2 آرسنال

اخبار داغ 

علی انصاریان: فوتبالیست تابلوتر از من پیدا نمی کنید | همراه با صدای علی انصاریان افشاگری پزشک معالج میناوند و انصاریان علیه وزارت بهداشت علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد جرارد پیکه: 85% داوران لالیگا مادریدی هستند، چگونه می توانند به سود رئال سوت نزنند؟ لیونل مسی کلید انتقال ام باپه به رئال مادرید؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استون ویلا و آرسنال علی انصاریان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس

به گزارش "ورزش‌سه"، اوزونیدیس و شاگردانش شروع خوب و امیدوارکننده‌ای در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر داشتند، اما با شکست برابر ملوان در انزلی که با اعتراض‌های داوری هم همراه بود، آنها با وجود پیروزی در دیدار بعدی مقابل صنعت نفت در سیرجان از مدار پیروزی خارج شدند.

گل‌گهر سپس در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، پرسپولیس و هوادار متحمل شکست شد و در آخرین دیدار لیگ برتری خود با وجود اینکه تا دقیقه 90 با دو گل از استقلال خوزستان در ورزشگاه اختصاصی خود پیش افتاده بود، طی دو دقیقه پیروزی را با تساوی عوض کرد.

این نتایج سبب شد تا گل‌گهر که یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر مسابقات بود، فاصله قابل توجهی از صدر بگیرد و آنها در حال حاضر با 34 امتیاز رتبه ششم جدول را در حالی در اختیار دارند که فاصله آنها با تیم هفتم که ذوب آهن است به 3 امتیاز رسیده است.

البته در رقم خوردن این روزهای سخت تعداد پرشمار مصدومان کلیدی گل‌گهر اثرگذار بوده است. آنها با شروع سال جدید نوید عاشوری را به عنوا مغز متفکر تیم در میانه میدان تا انتهای فصل از دست دادند و زنده روح و زاهدی هم به عنوان دو مهره کلیدی دیگر تیم همچنان از دسترس اوزونیدیس خارج شده‌اند که باید دید در جام حذفی شرایط بازگشت به مسابقات را پیدا کرده‌اند یا خیر. علیزاده هم دیگر مصدوم گل گهر طی این مدت بوده که طی یکی دو هفته گذشته به شرایط بازی برگشته است.

در این بین گل گهر از ساعاتی دیگر در ورزشگاه حافظیه شیراز و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف فجر می‌رود و اوزونیدیس و شاگردانش در این مسابقه بیرون از خانه به دنبال کسب پیروزی و بازگشت به روزهای خوب خود هستند. بی‌شک جام حذفی حالا نسبت به لیگ برتر از اولویت بیشتری برای گل‌گهر برخوردار شده و باید دید آنها در این جام با کادر فنی یونانی خود به چه نتایجی دست پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند