Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت جایگاه و مقام علمی آیت الله مصباح یزدی توسط انجمن‌های علمی حوزه با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه هر شب از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در قم برگزار می‌شود.

معرفت شناسی، کلام اسلامی، مطالعات اجتماعی، مطالعات سیاسی، روانشناسی، تعلیم و تربیت، علوم قرآن، حدیث و اخلاق و عرفان از محورهای این نکوداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه و دستاوردهای آیت الله مصباح در دانش کلام معاصر، جایگاه و دستاوردهای آیت الله مصباح یزدی در دانش فلسفه معاصر، تحلیل روانشناختی شخصیت آیت الله مصباح یزدی، آرای روانشناختی آیت الله مصباح و رویکرد تربیتی علامه، برخی از مباحثی است که سخنرانان در این نکوداشت به آن می‌پردازند.

علاقه مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی به آدرس http://dte.bz/iri در این نشست شرکت نمایند.

کد خبر 5139665

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی مراسم نکوداشت انجمن های علمی حوزه قم دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیراز شهرستان کرج عکس استانها افتتاح طرح عمرانی مشهد آیت الله مصباح یزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این نمایشگاه باهدف ارتقای مهارت و رشد اجتماعی دانش آموزان بر پا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان