Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: آیا استقلال نباید یک باشگاه بدنسازی داشته باشد؟ ما هفته پیش یک جلسه بعد از ۲ ماه بدنسازی کردیم. ۴ تا دستگاه بدنسازی در مجموعه تهرانسر گذاشتند و هر روز تمرین می‌کنیم. نمی‌دانم مقصر کیست. ولی فقط می‌خواهم یک مقدار کمک‌مان کنند، ما خیلی تنها هستیم. 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داریوش شجاعیان در خصوص این که استقلال به سختی توانست نساجی مازندران را شکست دهد، گفت:

ابتدا درگذشت میناوند و انصاریان را تسلیت‌ می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چرا می‌گویید که ما به سختی پیروز شدیم. همه دیدند که ما خیلی خوب بازی کردیم و چند فرصت گلزنی هم داشتیم و استفاده نکردیم. تیم ما خیلی خوب شکل گرفته و نیاز به حمایت هواداران داریم و امیدوارم همین‌طور حمایت کنند تا قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سوال که مطمئن هستید استقلال قهرمان می‌شود؟ گفت:

 مطمئن باشید این تیم با حمایت هواداران، جنگندی بازیکنان و کمک کادرفنی و مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره امیدوار هستم که این تیم قهرمان شود چون لایق قهرمانی هستیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اعتراض وریا غفوری گفت:

من در جریان این موضوع نیستم و باشگاه و فکری بیشتر می‌توانند در خصوص این موضوع صحبت کنند.

شجاعیان در واکنش به این موضوع که علی‌رغم صدرنشینی استقلال فشارها روی این تیم زیاد است، تصریح کرد:

من یکسری چیزهایی را می‌گویم که خیلی‌ها اطلاع ندارند. ما زمین تمرین بدی داریم، شاید قشنگ نباشد که بگویم ولی باشگاه استقلال در هتل برای وعده غذایی‌ اعضای تیم هم مشکل دارد. ما در گذشته هر بار که هتل می‌رفتیم دو نوع غذا داشتیم، مگر می‌شود الان یک نوع غذا داشته باشد. من نمی‌دانم دلیل این اتفاقات چیست. ما از ابتدای فصل پشت هم هستیم ولی حس می‌کنیم تنها هستیم و کسی را نداریم. ما با اینکه صدرجدول هستیم ولی روی تیم ما هجمه زیاد است. هواداران ما خیلی فهیم هستند ولی یکسری‌ها تلاش می‌کنند که آنها هم گمراه شوند. یکسری‌ از صفحات مجازی هستند که بازیکنان را تخریب می‌کنند. کسانی که اعتراض می‌کنند بیایند من مستقیم به آنها مشکلات‌مان را برای آنها می‌گویم.

وی ادامه داد:

من یک سوال دارم، آیا استقلال نباید یک باشگاه بدنسازی داشته باشد؟ ما هفته پیش یک جلسه بعد از ۲ ماه بدنسازی کردیم. ۴ تا دستگاه بدنسازی در مجموعه تهرانسر گذاشتند و هر روز تمرین می‌کنیم. نمی‌دانم مقصر کیست. ولی فقط می‌خواهم یک مقدار کمک‌مان کنند، ما خیلی تنها هستیم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال نساجی استقلال داریوش شجاعیان لیگ برتر نساجی ما خیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قتل مادر و خواهرزن برای تصاحب ارثیه میلیاردی / دستمزد 4.5 میلیاردی برای اجیر قاتل قتل مادر به دست پسر ورزشکار دستگیری عامل قتل خانوادگی در کرج

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • حالت تهوع بعد از ورزش چه دلایلی دارد ؟
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل