Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر امروز جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، با عرض تسلیت به جامعه فوتبال ایران به علت درگذشت میناوند و انصاریان، گفت: امروز ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های دستی موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم و می‌توانستیم برنده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بازی به خاطر شرایط جدول مقداری حساس و احساسی شد، افزود: ما نشان دادیم که می‌خواهیم بازی را ببریم و در مقابل تیم نفت بسیار خوب در میدان ظاهر شدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه داور می‌توانست برای نیمه دوم وقت اضافه بیشتری را محاسبه کند، اظهار کرد: توقع این بود که یک داور قوی به اندازه این دو تیم برای بازی بگذارند.

بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد خبر 5139726

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد نکونام تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم صنعت نفت آبادان ورزش خوزستان دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیراز شهرستان کرج عکس استانها افتتاح طرح عمرانی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!