Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان این دیدار که از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان و بین دو تیم همشهری سپیدورد و دخانیات گیلان در رشت برگزار شد، تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف خود به برتری دست یافت.

در این مسابقه تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت برتر از دخانیات گیلان ظاهر شد و با به ثمر رساندن ۲ گل در این دیدار، اولین پیروزی خود در لیگ برتر نوجوانان گیلان را جشن گرفت و از سوی دیگر اولین شکست را به تیم دخانیات گیلان تحمیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایر دیدارهای انجام شده از هفته دوم این رقابت ها که با بازی های پرگلی همراه بود، تیم  فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان با نتیجه سه بر صفر برابر تیم آینده سازان سیاهکل به برتری رسید و تیم های فوتبال نوجوانان صنعت چای رودسر و فرهنگ ایثار آستارا  به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

همچنین در دیگر بازی های انجام شده، تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش در پرگل ترین بازی این هفته با نتیجه هفت بر صفر برابر کشاورز املش به برتری رسید،  تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن با نتیجه ۲ بر صفر بنیادکار پره سر را مغلوب کرد و بازی تیمهای فوتبال نوجوانان مهرآوش بندرانزلی و شهرداری خمام با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته دوم، تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش با کسب ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد، شهرداری فومن نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار دارد، تیم های فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت و فرهنگ ایثار آستارا نیز با کسب چهار امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ۱۲ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم برتر این مسابقات در رقابت های کشوری نوجوانان حضور خواهد یافت.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور فوتبال نوجوانان سپیدرود تیم فوتبال نوجوانان دخانیات گیلان بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دور پانزدهم شاخ بوندسلیگا، یاران سوپر استاد بزرگ مقصودلو در تیم فیرنهایم با نتیجه ۶ بر ۱ برابر حریف خود به برتری رسیدند و بااقتدار قهرمان شدند.

پرهام مقصودلو در دور پایانی برابر استاد بزرگ اسنویک هروج از کرواسی با ریتینگ ۲۵۳۴ دست به مهره و پیروز شد.

از آن طرف استاد بزرگ پویا ایدنی که عضو تیم بایرن مونیخ است در دور پایانی برابر تکلاف پاول لهستانی به نتیجه تساوی رضایت داد و بایرن مونیخ در دور پانزدهم ۵ بر ۳ مقابل حریف خود پیروز شد و در رده نهم رقابت‌ها قرار گرفت.

این نکته شایان ذکر است که تیم فیرنهایم در دور چهاردهم این رقابت‌ها، قهرمانی خود در این پیکار‌ها را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند