Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:امیدوارم این روند را حفظ کنیم و بتوانیم صدرنشینی را حفظ کنیم و به جلو برویم.

به گزارش برنا؛ محمود فکری در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر نساجی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در ابتدا گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود. با توجه به بارندگی، بازی خوبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی یک بازی بسته را ارائه داد و آن‌ها به دنبال یک امتیاز بودند و می‌خواستند در ضد حملات به ما ضربه بزنند اما بازیکنان ما با حوصله و با آرامش بازی کردند و البته کمی نیمه دوم عصبی شده بودند که خداراشکر بازی را کنترل کردند. ما در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی داشتیم و حقمان برد بود. امیدوارم این روند را حفظ کنیم و بتوانیم صدرنشینی را حفظ کنیم و به جلو برویم.

فکری افزود: ما پیش بینی کرده بودیم که نساجی پرس از جلو می‌کند و با بستن فضا به دنبال ضد حمله است. نیمه اول با ۳ دفاع شروع کردیم و در ادامه تاکتیک را عوض کردیم و به گل رسیدیم. موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم و می‌شد اختلاف را بیشتر هم بکنیم که مهدی قایدی نتوانست از فرصتش استفاده کند. باید در شرایط سخت تصمیم بهتری بگیر. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: وریا در یک سری از دقایق بازی به دلیل کارتی که گرفت عصبی شده بود چون شاید توپ هم کمتر به او رسیده بود. این مسئله را به من هم گفت. سر همین عصبی شده بود و کارت هم گرفت. او بعد از کارت به من گفت تعویضم کنید و ما هم او را تعویض کردیم. او بعد از تعویض هم به رختکن رفت.داوری در مجموع خوب بود. جا دارد به تیم داوری خسته نباشید می گویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال محمود فکری حفظ کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم