Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین برون جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هفته چهارم کورس زمستانه سوارکاری کشور ۸۵ اسب از استان‌های مختلف کشور در چهار کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد افزود: به نفرات اول تا سوم این مسابقات جوایز نقدی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ کورس اول به مسافت یک هزار و ۲۵۰ متر بود همچنین مسافت ۲ کورس دوم، یک هزار و ۴۰۰ متر بود.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس اول این پیکارها اسب های امیرخان عربی، برجیس ال شویرد و یاقوت بدیل اول تا سوم شدند همچنین در کورس دوم اسب های بیتا رنگرزان، بوراک بهروزی و بیرانا بزن مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در کورس سوم اسب های برایان محمودی، المرام و آرتمیس بیات اول تا سوم شدند همچنین در کورس چهارم اسب های بریو ای اس، گیومات و آریا مرتضوی مقام اول تا سوم را تصاحب کردند.

برون با بیان اینکه برگزاری مسابقات در اهواز، شور و نشاط خاصی در بین مردم ایجاد می کند، گفت: خوزستان در زمینه اسب و سوارکاری همواره جزو قطب های اصلی کشور به شمار می رود.

برچسب‌ها سوارکاری خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوارکاری خوزستان اهواز سوارکاری خوزستان اهواز اخبار کنکور اول تا سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، عصر امروز بارش شدید باران شهر اهواز را فرا گرفت.

این بارش شدید که همراه با رعد و برق و باد بود موجب جاری شدن آب در سطح معابر و اختلال در تردد شهروندان شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر فردا در استان ادامه دارد.

سبزه زاری افزود: این سامانه نیط سبب رگبار و رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای طی امروز (در اغلب مناطق استان) وطی فردا با شدت کمتر (در مناطق شرقی و ارتفاعات) خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • بارش شدید باران در اهواز
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم