Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران و نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در صفحه شخصی خودش مطلبی علیه علی کفاشیان منتشر کرده است.

کریمی که در سال‌های اخیر به جرأت می‌توان گفت سرسخت‌ترین منتقد عملکرد فدراسیونِ تاج و کفاشیان بود،  انتقاداتش علیه روئسای این فدراسیون فوتبال به قدری تند و تیز بود که توانست محمدرضا ساکت، دبیرکل وقت این فدراسیون را به میز مناظره در برنامه نود بکشاند و آنجا هم با صراحت لهجه‌ای کم نظیر انتقاداتش را علیه مسئولان فدراسیون و عملکرد آنها مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کریمی که خودش وارد گود شده تا شانسش را برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون امتحان کند، همچنان منتقد درجه یک فدراسیون پیشین و کنونی باقی مانده و مهدی تاج و علی کفاشیان را از گزن انتقادات تیزش در امان نمی‌گذارد.

او در صفحه شخصی خودش در واکنش به تیترِ صحبت‌های اخیر کفاشیان که گفته رئیس جدید فدراسیون باید پا در باتلاق بگذارد و در آن بدود مطلب زیر را منتشر کرده و او را تهدید کرد که اگر روی کار بیاید آنها باید جواب خیلی مسائل را در دوره کاری خودشان پس بدهند.

حال باید منتظر ماند و دید ابتدا کریمی و تیمِ کاملاً فوتبالی که برای ریاست فدراسیون معرفی کرده از فیلتر تایید صلاحیت‌ها عبور می‌کنند یا نه و در مرحله بعد اینکه منتخب مجمع انتخاباتی خواهند بود یا نه و پس از آن در صورتیکه کریمی رئیس فدراسیون فوتبال شود باید منتظر اتفاقات مهمی که در وعده‌های انتخاباتی کریمی دیده می‌شود باشیم.

برچسب ها: علی کریمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی

سیدحسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان با انتشار پیامی در ایکس از شکست فراخوان بزرگ برای اخراج وی از دانشگاه پرینستون خبر داد.

 موسویان نوشت:

بعد از ۲ ماه تبلیغات وسیع شبکه های فاکس نیوز، ایران-اینترنشنال،صدای آمریکا و…برای شرکت در تظاهرات «فراخوان بزرگ اخراج موسویان از دانشگاه پرینستون»، امروز فقط۳۰-۴۰ نفر در این تجمع شرکت کردند!!!

۲ میلیون ایرانی در امریکا ضد جنگ طلبان هستند.

دیگر خبرها

  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است