Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:04:06 GMT

ارایه خدمات پستی در لرستان ۸۸ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۶۹۰۵

ارایه خدمات پستی در لرستان ۸۸ درصد افزایش یافت

به گزارش ایرنا محمد ناظری شامگاه جمعه در نشست مجازی با اصحاب رسانه اظهار داشت:: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون اداره کل پست لرستان ۱۳۲ میلیارد و ۴۷۴ میلیون تومان درآمد کسب کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش درآمد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تسهیل در ارائه خدمات برای مکان مرجع و سرعت بخشیدن به خدمات آنها از اهداف اجرای پروژه ملی جی نف است افزود: پروژه ملی جی نف در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، پلدختر، سلسله و کوهدشت تاکنون اجرا شده و مابقی شهرستان ها در اولویت کاری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در اجرای پروژه جی نف در لرستان حدود ۲۱۴ هزار و ۸۰۰ ژئوکد در بحث سامانه صورت گرفت گه دستگاه های خدمات رسان، مکان محور و مکان مرجع می توانند از این خدمات استفاده کنند.

ناظری همچنین بهره‌گیری از زیرساخت‌های هوایی و ریلی در ارسال مرسولات پستی با هدف کیفیت بخشی و تحویل به موقع مرسولات را مهم و ضروری خواند.

وی گفت: ارائه خدمات با کیفیت در کم‌ترین زمان ممکن اهداف اصلی شرکت پست در ارائه خدمات است و با توجه به زمان‌بندی و بر اساس سطح تعهدات، تحویل به موقع مرسولات پستی به مردم در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: علاوه‌بر اعلام آمادگی برای استفاده از ظرفیت فرودگاه خرم‌آباد در ارتقاء خدمات و سرعت بخشیدن به خدمات‌رسانی، رایزنی‌هایی به منظور بهره‌گیری از توان زیرساخت‌های ریلی برای جابجایی مرسولات پستی صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: ۴۲۲ دفتر پیشخوان روستایی در حوزه دفاتر ( ICT) و نمایندگی پستی در استان فعال می باشد و در کنار این دفاتر به عنوان پشتیبان کننده و تامین کننده مرسولات تا دفاتر روستایی ، ۱۱ پیمانکار خطوط پستی روستایی وجود دارد که روزانه در ارسال نامه ها و همچنین مرسولات مرجوعی به پست کمک می کنند.

مدیرعامل شرک پست لرستان ادامه داد : فضای مجازی باعث رشد توزیع بسته های امانات شده است و خدمات پستی براساس نیاز جامعه، مقتضیات زمان و ضرورت ارائه خدمات به دستگاهها و ارائه دهنده خدماتی که با رسانه ها اقدام کنند، موفق خواهند بود. 

ناظری گفت: فرآیند و ماهیت کاری از پست نامه به بسته ها و امانات سوق داده شده و با وجودفضای مجازی و رسانه های الکترونیکی نه تنها محدودیتی ایجاد نشده ، بلکه با اتخاد استراتژی در راهبردهای در دست اقدام به یک فرصت برای شرکت پست تبدیل شد.

ناظری گفت: بنا بر تفاهم نامه اخیر پست استان با اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی با معرفی تولید کنندگان صنایع دستی در آینده ای نزدیک با ارائه آموزش های لازم همکاری لازم را با تولید کنندگان صنایع دستی لرستان خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: فروش و ارسال پستی صنایع دستی لرستان در سراسر کشور با کیفیت مناسب و حذف واسطه ها توسط اداره پست می‌تواند باعث رونق تولید ودلگرمی تولید کنندگان صنایع دستی اصیل در استان شود.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران خرم آباد لرستان شرکت ملی پست ایران خرم آباد لرستان اخبار کنکور ارائه خدمات صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان