Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی گفت: در مقطع حساس کنونی، اهتمام نسبت به جهاد اُمیدآفرینی پیش نیاز حراست از دستاوردهای انقلابی ملت ایران است.

دکتر منصور حاتمی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: راه دفاع از انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای آن در ابعاد و عرصه های گوناگون بنا بر فرمایش و تأکید مقام معظم رهبری، حفظ و تقویت روحیه انقلابی در سطح جامعه و به خصوص در میان نسل جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی افزود: ما اگر به فرازهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب نیز دقت کنیم، به خوبی متوجه می شویم که اندیشه، تفکر و روحیه انقلابی تا چه میزان از نگاه رهبر معظم انقلاب حائز اهمیت است و این که در این راستا به خصوص باید کار عمیق و مستمر فرهنگی، اجتماعی، هنری و رسانه ای را در دستور کار قرار داد.

 


این مدرس دانشگاه همچنین گفت: یکی از اهداف جدی دشمن در مقطع حساس کنونی، تضعیف باور و روحیه انقلابی ملت ما به ویژه نسل جدید است، چرا که با وجود اندیشه و روحیه انقلابی در میان مردم، آن ها در مواجهه با انقلاب و نظام اسلامی، عملاً راه به جایی نخواهند بُرد.

 

وی در ادامه بیان داشت: یکی از کلیدواژه های بسیار مهم در بیانیه گام دوم، تأکید بر حفظ و تقویت اُمید در جامعه است، تا آن جا که مقام معظم رهبری، اولین و ریشه ای ترین جهاد را جهاد اُمیدآفرینی و تقویت نگاه خوشبینانه به آینده برمی شمرند.

 

عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی همچنین گفت: از این حیث معتقدم که دهه مبارک فجر، فرصت بسیار مغتنمی است که با تبیین درست و دقیق تحولات انقلاب اسلامی در طول این چهل و دو سال، برکات و دستاوردهای آن را برای مردم و جوانان تشریح کرده و با پاسخ مستدل و منطقی به سوالات و شبهات در این باره، نگذاریم که اُمید آن ها به آینده کشور و انقلاب تضعیف گردد.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستاوردهای انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب انقلاب اسلامی روحیه انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900983

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی