Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: هرکجا که گفته شود کشتی می‌گیریم و هرکجا هم که صلاح نبینند، نه.

محمدهادی ساروی، فرنگی‌کار ملی‌پوش کشتی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون وضعیت اردویی تیم ملی کشتی فرنگی کشور اظهار داشت: پس از جام‌جهانی انفرادی صربستان چندین نوبت اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار شده و این اردوها تا رقابت‌های آسیایی گزینشی المپیک ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: تابع نظرات کادرفنی هستیم و در این اردوها به افزایش آمادگی جسمی و روحی خود برای مسابقات کسب سهمیه و المپیک می‌پردازیم.

کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی فرنگی درباره اعزام محدود فرنگی‌کاران به مسابقات جام‌جهانی صربستان عنوان کرد: تصمیم کادرفنی بوده و مربیان تیم ملی باید درباره اعزام‌های ما نظر بدهند. هرکجا که گفته شود کشتی می‌گیریم و هرکجا هم که صلاح نبینند، نه.

ساروی با اشاره به مراحل آماده‌سازی برای حضور در مسابقات پیش‌ رو گفت: تحت‌نظر کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی درحال بررسی و آنالیز رقبا در مسابقات گزینشی کسب سهمیه و ان‌شالله مسابقات المپیک هستیم تا به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ پس از برگزاری دو مرحله اردو در ایران ، تیم ملی جوجیتسو کشورمان با ۲۵ ورزشکار راهی مسابقات آسیایی شده است که تقی و اکبر سلیمی از زنجان در ترکیب تیم ملی جوجیتسو در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند.

مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا در چهار سبک برزیلی، مبارزه، کاتا و کنتاکت تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر ابوظبی پایتخت امارات ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است