Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: «احسان حدادی» این هفته عازم آمریکاست تا در کنار مربی خود تمرین و در مسابقات شرکت کند.

به گزارش مشرق، هاشم صیامی همچنین اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا دو و میدانی‌کاران در ۲ یا سه مسابقه در کشور ترکیه شرکت کنند. همچنین احتمال دارد ورزشکاران را به هند یا کشورهایی که از نظر سطح مسابقات خوب هستند، اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیامی افزود: «مهدی پیرجهان» اکنون در حال فیزیوتراپی است و وضعیتش بهتر شده و این هفته به اردوی کیش می‌رود. مربی «حسین رسولی» نیز دچار مشکل شده و در بیمارستان بستری است و مشغول درمان وی هستیم. «حسن تفتیان» نیز در فرانسه در حال تمرین است. «احسان حدادی» هم همین هفته عازم آمریکاست تا در کنار مربی خود تمرین و در مسابقات شرکت کند.

بیشتر بخوانید:

پایان داستان خار پاشنه احسان حدادی

وی عنوان کرد: تعداد دیگری از ورزشکاران هم چون «بهنام شیری» و «فتحی گنجی» در تهران تمرین می‌کنند. برخی از ورزشکاران در استان‌ها هستند و کمک هزینه‌ای به هیات‌های استانی می‌دهیم تا به ورزشکارانی که نزدیک به کسب ورودی هستند، کمک کنند. «حسین ابارقی» نیز یکی از ورزشکاران خوب تیم ملی که در کرمان تمرین می‌کرد، با برنامه‌ریزی انجام شده اکنون در گلستان تمرین می‌کند.

رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: تلاش داریم تا برای ورزشکاران شرایطی را مهیا کنیم تا برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک از فروردین تا خرداد آماده شوند. فکر می‌کنم ۴ یا ۵ ورزشکار بتوانند کسب سهمیه کنند و به المپیک اعزام کنیم.

صیامی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونا تعداد محدودی از تیم‌ها را به مسابقات لیگ دهه فجر باشگاه‌ها دعوت می‌کنیم. این رقابت‌ها روزهای دهم تا دوازدهم اسفند برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسابقه‌ای را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا سطح آن باکیفیت باشد. در ماه مبارک رمضان هم بعد از افطار مسابقات جایزه بزرگ پرش‌ها و دوهای سرعت و پرتاب‌ها را به صورت مجزا برگزار می‌کنیم. اگر شرایط مهیا شود، ورزشکارانی که در این مسابقات رکوردهای خوبی را ثبت می‌کنند به چند مسابقه برون مرزی اعزام می‌کنیم.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی احسان حدادی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی