Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دبیرخانه دائمی جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور، مراسم معرفی برگزیدگان نوزدهمین و بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری این جشنواره، به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی مراکز ذی‌صلاح در مقابله با ویروس کرونا (کوید ۱۹)، مراسم معرفی برگزیدگان جایزه ادبی شهید حبیب غنی پور به در سال ۱۳۹۹ و ۱۳۹۸ به صورت غیرحضوری انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم ساعت ۱۰ صبح  روز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ برگزار و اخبار و نتایج داوری آثار نوزدهمین و بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور و همچنین بیانیه پایانی (به صورت تدریجی و ظرف یک ساعت) از طریق سایت اطلاع رسانی پایگاه ادبی شهید غنی پورمنتشر خواهد شد.

بنا به تصمیمات اتخاذ شده، لوح تقدیر و جوایز مربوطه نیز به صورت حضوری و درب منزل، تقدیم برگزیدگان این جشنواره ادبی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره شهید غنی پور اختتامیه مجازی ادبی شهید حبیب غنی پور جشنواره ادبی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!