Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار نیشابور گفت: در جریان سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان نیشابور هیچ‌گونه حاشیه‌ای نداشتیم و اخبار منتشر شده در فضای مجازی را به شدت تکذیب می‌کنیم.

هم‌زمان با سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان نیشابور، اخباری در بعضی از کانال های محلی منتشر شد مبنی بر این که استاندار خراسان رضوی و هیأت همراه به هنگام بازدید از مرکز سلامت شبانه روزی واقع در شهر چکنه با در بسته مواجه شدند و مسئول مربوطه به دلیل نارضایتی از عملکرد مسئولان، از باز کردن در امتناع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جلوگیری از پخش جلسه جمع‌ بندی این سفر به صورت لایو نیز از دیگر موضوعاتی بود که در خبرهای منتشر شده در شبکه‌های مجازی محلی خبرساز شد.

فرماندار نیشابور ضمن تکذیب هر گونه حواشی در مراسم بازدید استاندار خراسان رضوی از شهر چکنه در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: هنگام بازدید از شهر چکنه مردم مطالباتی را مطرح کردند که یکی از این مطالبات مرکز درمان بستری بود که طبق گفته مردم حدود دو سال از ساخت آن گذشته اما در زمینه تجهیز و راه‌اندازی آن هیچ‌ گونه اقدامی صورت نگرفته بود.

علیرضا قامتی ادامه داد: به منظور پیگیری این مطالبه، استاندار، فی‌البداهه تصمیم گرفتند که به همراه مردم از این مرکز سلامت بازدیدی داشته باشند تا از نزدیک موضوع را بررسی کنند که چون از قبل به مسئول مربوطه خبر نداده بودند وقتی به محل مورد نظر رسیدند، مجبور شدند اندکی صبر کنند تا مسئول مربوطه در را باز کند.

وی تأکید کرد: آقای استاندار می‌توانستند این بازدید را به تأخیر بیندازند و با هماهنگی این بازدید را انجام دهند اما به احترام مردم و جمعیتی که همراه ایشان آمده بودند در جمع مردم حاضر شده و به همراه آن‌ها منتظر شدند تا درب مرکز سلامت باز شود.

پخش لایو مراسم این چنینی اصلا مرسوم نیست

فرماندار نیشابور همچنین در پاسخ به این سوال که چرا از پخش لایو جلسه جمع‌ بندی و پوشش آن توسط رسانه‌های محلی و مجازی شهرستان جلوگیری به عمل آمد، اظهار کرد: معمولا در مراسم اداری که خود ما برگزار می‌کنیم هیچ وقت پخش مراسم به صورت زنده را نداریم و قطعا برای پوشش زنده هر مراسمی، باید ملاحظات مربوط به آن هم در نظر گرفته شود و چون اصلا از قبل هم قرار نبود این جلسه به صورت زنده و لایو پخش شود و این مورد از قبل پیش‌بینی نشده بود؛ اصلا هم مرسوم نیست که برنامه‌های این چنینی به صورت لایو پخش شود به همین دلیل از پوشش این جلسه به صورت لایو جلوگیری شد.

لازم به ذکر است؛ مراسم مشابه این جلسه که قبلا برگزار شده بود از جمله جلسه جمع‌بندی سفر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به نیشابور که آبان ماه سال جاری برگزار شد و یا  جلسه جمع‌بندی سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان زبرخان که روز قبل از این سفر برگزار شد به صورت لایو اینستاگرامی بدون مشکل خاصی پخش شده بود.

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر سه روزه خود به تعدادی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی از جمله شهرستان نیشابور بازدید کرد و جلسه جمع‌ بندی این سفر نیز شامگاه ۱۶ بهمن ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نیشابور برگزار شد و بر اساس آن ۳۳ مصوبه در حوزه‌های گوناگون به تصویب رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نيشابور استاندار خراسان رضوی فرماندار نیشابور شهرستان نیشابور صورت لایو برگزار شد جلسه جمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد

روابط عمومی برج میلاد، اخراج کارکنان این مجموعه را تکذیب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط‌عمومی برج میلاد با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ادعاهای مطرح شده درباره جذب 2ماهه یا اخراج نیروهای خود را تکذیب کرد.

چراغ‌های برج میلاد، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به انتشار این خبر در برخی رسانه‌ها و طرح ادعاهای صورت گرفته در خصوص اخراج نیروهای کار شرکت برج میلاد تهران، این شرکت ضمن اعلام کذب بودن مطالب منتشر شده موارد ذیل را جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌دارد:

1. جذب نیروی انسانی در برج میلاد پس از اخذ مجوزهای لازم از شهرداری تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و طی شدن فرایندهای قانونی صورت می‌گیرد و هر گونه جذب و شرایط آن از طریق روابط عمومی شرکت به صورت شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

2. در ماه‌های اخیر هیچ فراخوانی جهت جذب منتشر نشده است. مطالبی مانند جذب موقت افراد برای کار موقت 2 ماهه شب عید، اساساً کذب و زاییده تخیلات نویسنده مطلب است.

3. طبق روال دائمی، کلیه حق و حقوق همکاران شاغل در شرکت برج میلاد به طور کامل پرداخت شده است.

4. در ماه‌های اخیر هیچ گونه اخراج یا تعدیل حتی یک نفر از همکاران خدوم این شرکت انجام نگرفته است.

5. بدیهی است برج میلاد حقوق قانونی خود برای پیگیری قضایی رسانه‌های منتشرکننده اکاذیب را محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری