Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت خیابان فردوسی در گذشته بگونه‌ای بود که تردد برای شهروندان بویژه افراد معلول و سالخورده به دلیل ازدحام جمعیت، تردد خودروهای سواری و عدم مناسب سازی این خیابان بسیار سخت و دشوار بود.

بهزاد ریحانی‌فرد افزود: تردد موتورسیکلت در این پیاده‌راه یکی از مواردی بود که می‌توانست برای شهروندان حوادثی را بوجود آورد که در راستای رفع این مشکل با نصب راهبند، ورودی تمام معابر منتهی به پیاده راه فردوسی مسدود شده بگونه‌ای که موتورسواران نتوانند وارد این پیاده راه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نصب ۲ راهبند مکانیکی در ۲ ورودی اصلی پیاده‌راه فردوسی در میدان آزادی و انقلاب گفت: افراد توانخواه با ویلچرهای برقی، کالسکه و همچنین خودروهای امدادی می‌توانند از ۳ ورودی اصلی این میدان وارد پیاده‌راه فردوسی شوند.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج یادآور شد: معلولان با ویلچرعادی هم علاوه بر این ۲ مسیر می‌توانند از دیگر راهبندهای فلزی تعبیه شده در مسیر، وارد پیاده راه فردوسی شوند.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر کردستان شهرداری سنندج مدیریت شهری معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر کردستان شهرداری سنندج مناسب سازی معابر کردستان شهرداری سنندج مدیریت شهری معلولان اخبار کنکور پیاده راه فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از تعریض و ایمن سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو اظهار کرد: پروژه تعریض و ایمن‌سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان بوده است، گفت: پروژه تعریض جاده اجیرلو به طول ۲ کیلومتر با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: امید می‌رود با تعریض این جاده مواصلاتی و با احداث میدان در ورودی سه راهی فرودگاه آمد و شده رانندگان داخلی و ترانزیتی تسهیل یابد.

جهان‌بین با اشاره به تردد روزانه بیش از ۵ هزار خودرو سبک و سنگین و ادوات کشاورزی از این مسیر ادامه داد: این جاده مواصلاتی پارس آباد به شهرستان‌های همجوار و مرکز استان یکی از جاده‌های پرتردد این شهرستان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم مسؤولین ادارات از جمله امور برق مغان، آب و فاضلاب در جهت حل مشکل و معضلی که در تعریض جاده مواصلاتی وجود دارد، اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 6091350

دیگر خبرها

  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد