Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان الله علیمرادی با اشاره به اینکه خاصیت اخلاص این است که خداوند، تمام عالم را به خدمت مخلصین می گمارد، گفت: اخلاص حاج قاسم بود که همه رزمندگان مقاومت اسلامی را در سراسر عالم با هم پیوند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در جمع کارکنان بنیاد شهید استان کرمان در جوار مزار شهید سلیمانی ضمن گرامیداشت هفته زن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها برگزیده تمام زنان عالم است که از او برگزیده تر و دارای معنوی بالاتر در عالم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جبرائیل امین بر حضرت زهرا سلام الله علیها،نازل شده است و به ایشان نسبت به اسرار عالم هستی و آنچه که در آینده عالم رخ خواهد داد، وحی می آورد و صحیفه فاطمیه که توسط حضرت امیر المومنین علی علیه السلام تنظیم شده از همان معارفی است که بر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وحی شده است که در محضر امام زمان(عج) است.

وی بیان کرد: می توان ادعا کرد همه هستی، موحدان عالم و اهل قبله باید هدایت خود را مدیون حضرت زهرا سلام الله علیها بدانند و می توان گفت که بشریت، اخلاق، معرفت، توحید و .. و بقای این ارزش ها در گرو وجود حضرت زهرا سلام الله علیها بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) که هدایت تمام عالم به دست ایشان بوده است برای حضرت زهرا سلام الله علیها اینگونه تعبیر می کنند که ایشان ام ابیها، تکیه گاه و پشتیبان معنوی رسول خاتم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها سند حقانیت امام حق است، عنوان کرد: این بانوی گرانقدر توسط پیامبر اسلام(ص) سند حقانیت معرفی شده است و فرموده است که رضای او رضای خداست؛ به این معنا که حضرت زهرا سلام الله علیها عَلم هدایت و سند است و هر کس را این بانوی گرانقدر تأیید و حمایت کند، رضای حق در همان است و از هر کسی ایشان ناراضی باشد، خدا نیز از او ناراضی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: می توان گفت، اینکه دفتر توحید که توسط رسول اکرم(ص) به بالاترین سطح توحیدی خود رسیده و همچنین مبارزه با شرک به بالاترین سطح خود رسیده، به پشتیبانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بوده است.

وی تأکید کرد: اگر حضرت زهرا سلام الله علیها نبود، پرچم غدیر بعد از رحلت پیامبر(ص) برافراشته نمی شد و حدیث غدیر مفغول می ماند و این بانوی گرانقدر با این اقدام راه هدایت تا قیامت برای همگان نشان داده است و کسی نمی تواند ادعا کند که من نمی دانم راه حق کدام است و لذا می گوییم همه عالم و موحدان مدیون او هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برای امام زمان(عج) و تمامی ائمه معصومین علیه السلام الگو و حجت است، عنوان کرد: امام زمان(عج) می فرماید” برای من دختر رسول خدا اسوه حسنه است” و همچنین اسوه انقلاب و امام راحل نیز حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با اشاره به حدیثی از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که فرمودند”مَنْ أصْعَدَ إلَی اللهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، أهْبَطَ اللهُ إلَیْهِ أفْضَلَ مَصْلَحَتِهِ”، ابراز کرد: امام بزرگوار ما از آغاز نهضت به این آیه عمل کرد و ایشان فقط برای خدا قیام کرد و کلید همه سعادت هایی امام در این عرصه، تاریخ و در آینده به ارمغان آورد، اخلاص ایشان بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شاه کلیدی که حاج قاسم را قهرمان ملت ایران و امت اسلامی ساخت اخلاص بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی که تا به امروز بیش از چهل سال است که در مقابل دشمنان استکبار عالم سرپاست که این مهم به برکت اخلاص امام راحل، شهدا، خانواده شهدا و خدمتگزاران شهدا بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خاصیت اخلاص این است که خداوند، تمام عالم را به خدمت مخلصین می گمارد، ابراز کرد: اخلاص حاج قاسم بود که همه رزمندگان مقاومت اسلامی را در سراسر عالم با هم پیوند داد.

وی با بیان اینکه شهادت و شهید بالاترین رتبه معنوی یک انسان غیر معصوم است که می تواند به دست آورد، اظهار کرد: بالاترین خیر و نیکی ها را شهیدان به جامعه می رسانند؛ اگر امروز امنیت،قوت، قدرت، عزت، آرامش، آسایش، سربلندی و … داریم به برکت شهادت و شهیدان است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی تأکید کرد: تا زمانی که پرونده شهادت طلبی در جمهوری اسلامی ایران باز است، پرونده ذلت و خواری به روی این ملت بسته خواهد بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به کارکنان بنیاد شهید استان کرمان گفت: شما پرچم دار تکریم شهدا و خانواده شهدا هستید؛ خداوند شما را وسیله خلافت و جانشینی خود در میان خانواده شهدا قرار داده است و این یک مسئولیت خدایی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها حضرت زهرا سلام الله علیها حجت الاسلام و المسلمین حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در دیدار رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: هر کشوری که دارای آموزش و پرورش قوی باشد، آینده پیشرفت تمدن آفرین آن ممکن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: این یک قائده است و می‌شود گفت تمامی فضای مدیریت کشور از آموزش و پرورش عبور می کند، و آموزش و پرورش مادر تمام وزارتخانه هاست.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک وزارتخانه راهبردی و منشا ثروت و قدرت است، گفت: چون ثروت یک مملکت منابع سرزمینی نیست بلکه منابع انسانی است و قدرت یک کشور با منابع انسانی و اندیشه ها و محصولات دانش بنیان و اقتدار آفرین است.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: رشد دانش آموزان در آموزش و پرورش، باعث تولید موشک ها و پهباد شده و امروز عملیات وعده صادق را ممکن کرد. بنابراین آموزش و پرورش هم مولد ثروت و قدرت است که نتیجه آن اقتدار ملی و بین المللی می‌باشد به همین خاطر توجه به آموزش و پرورش یک توجه راهبردی است.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در نظام محاسباتی مدیریت، یکی از نشانه ها توجه به حوزه زیرساختی است که مهمترین آن آموزش و پرورش می باشد. آموزش و پرورش یک ریشه برای درخت است.

وی ابراز داشت: حوزه زیرساخت ساختمانی یکی از موارد مهم در آموزش و پرورش است. یک نقشه آمایشی بسیار مهم برای این موضوع را می طلبد که باید به صورت دقیق باشد. وزارت آموزش و پرورش نباید دغدغه زیر ساخت داشته باشد و بایستی همیشه آموزش و پرورش در حوزه زیر ساخت جلوتر از جمعیت باشد، هرچند در شرایط کنونی عقب تر از جمعیت هستیم.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ساخت مدارس بایستی بر اساس استانداردهای مهندسی و معماری و مناسب با فرهنگ آن منطقه باشد ابراز داشت: نمی توانیم مدرسه ای که مناسب شمال است را در استان کویری بسازیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه همیشه مواجه با مدارسی هستیم که بعد از چند سال دچار خوردگی می شود گفت: باید در حوزه مهندسی دارای تحول باشیم، در مدل مدرسه سازی یک مدل سنتی وجود داشته است بنابراین باید به سمت مدل های پرجاذبه برویم تا دانش آموز در کلاس خسته نشود.

وی افزود: امروز حضور در فضای مجازی متنوع شده از جهتی سیستم اکنون آموزش و پرورش و کلاس ها باعث خستگی می شود و یکی از علت های ارتباط امروز دانش آموزان با فضای مجازی پرتنوع بودن آن است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به کمبود امکانات آموزشی در ایجاد مهارت افزایی گفت: در حال حاضر فضاهای مختلفی حتی متناسب با جنسیت برای ایجاد مهارت وجود دارد و باید مدرسه را طوری پرجاذبه کنیم که دانش آموزان آنجا را محل ورزش و پرورش و حتی محلی برای کسب کار بداند و از این فضا استفاده شایسته کند.

منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری همچنین خواستار تخمین رشد جمعیت ملی و منطقه‌ای و محلی شد و گفت: نیازها از قبل مشخص شود و اعتبارات استانی و خیرین هم برای آن لحاظ شود. بسیاری از امکانات در حاشیه مدرسه همچون حسینیه ها و مساجد وجود دارد که باید با مدرسه پیوند زده شود.

وی افزود: برگزاری جشن ها و برپایی نماز جماعت و برگزاری جلسات اولیا و مربیان در مساجد و مدرسه می تواند این ارتباط را فراهم کند. این ارتباط فیزیک ساختمانی و انسانی رشد ایجاد می کند.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین حضور روحانیون در مدارس را بسیار موثری دانست.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بازنشستگان نیروی انتظامی گفت: بسیاری از بازنشستگان آموزش و پرورش جوان و توانمند هستند، می توان از این افراد استفاده شود تا پیوند نسل بازنشسته با نسل کنونی حفظ شود.

امام جمعه بوشهر خواستار ایجاد اردوگاه بزرگ در استان شد و گفت: بوشهر پایتخت مقاومت است، اگر اردوگاه بزرگ دانش آموزی با منظر گردشگری فرهنگی پرورشی مقاومت ایجاد شود و دانش آموزان به استان بیایند می توانند با پیشرفت ها و تاریخ مقاومت استان آشنا شوند. علاوه براین می توانیم میزبان دانش آموزان محور مقاومت هم در استان بود.

کد خبر 6092618

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت