Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@14:27:38 GMT

نقاشی‌هایی که لبخند می‌آفرینند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۸۱۸۷

نقاشی‌هایی که لبخند می‌آفرینند

ایسنا/اصفهان نمایشگاه نقاشی «یک نقاشی، یک لبخند» به نفع انجمن خیریه توان‌خواهان آسوده مأوی، تا هفتم اسفندماه در مجموعه فرهنگی هفت داستان اصفهان برپاست.

ماندانا مغزیان، دبیر نمایشگاه «یک نقاشی، یک لبخند» با اعلام این خبر به ایسنا گفت: این نمایشگاه با همکاری مرکز رفاه کودک و خانواده فرزند فردا، استودیو عکاسی کودک رآ و مجموعه فرهنگی هفت داستان با اهداف چندگانه‌ای شکل گرفت اما بیشتر از هر چیز فرهنگ‌سازی کار خیر از کودکی مدنظر ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در شرایط فعلی، تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اجتناب‌ناپذیری که پدید آمده، آسیب‌های بسیاری به‌ سلامت روان آحاد جامعه وارد شده است و از آنجا که نفس فرایند انجام کار خیر  اثرات مثبتی بر سلامت روان کودکان خواهد داشت، فراخوان ارسال آثار برای شرکت در این نمایشگاه را منتشر کردیم.

دبیر نمایشگاه «یک نقاشی یک لبخند» تصریح کرد: ما برای این نمایشگاه روندی را برنامه‌ریزی کردیم که کودکان در سراسر مسیر آن نقش اصلی را به عهده داشته باشند؛ یعنی هم اهداکنندۀ آثار به نمایشگاه باشند، هم بازدیدکننده و هم خریدار، تا فرایند کار خیر و کمک به هم‌نوع را به‌صورت عملی بیاموزند و عزت‌نفس آن‌ها تقویت شود.

مغزیان افزود: با اعلام فراخوان حدود ۱۰۰ اثر با تکنیک و موضوع آزاد از کودکان به دست ما رسید که تا هفتم اسفندماه نمایشگاهی از این آثار در مجموعه فرهنگی هفت داستان اصفهان برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نمایشگاه نقاشی كودكان کار خیر خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از برپایی ویژه‌برنامه «لبخند خدا» به‌مناسبت روز دختر و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در دهه کرامت عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می‌پیچد، اظهار کرد: این دهه، فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) به‌ویژه بانوان و تکریم دختران در روز ولادت حضرت معصومه (س) است

وی افزود: منطقه ۹ شهرداری اصفهان همچون سال گذشته، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر همایش «لبخند خدا» را برگزار خواهد کرد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این ویژه‌برنامه در سال جاری متفاوت‌تر از سال گذشته و برای دانش‌آموزان دختر این منطقه تدارک دیده شده است که ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در خیابان آتشگاه، خیابان نبوی‌منش مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

قاضی‌عسگر ادامه داد: این جشن یک مهمانی دخترانه است که بخش‌های مختلف آن را خود دختران نوجوان و بانوان اجرا می‌کنند که مهم‌ترین رویداد آن همخوانی بزرگترین گروه سرود دخترانه منطقه ۹ با محتوای فاخر روز دختر است.

وی با بیان اینکه این ویژه‌برنامه همراه با برنامه‌های شاد، متنوع و سخنرانی مذهبی است که با حضور مسئولان شهری در حوزه بانوان برگزار خواهد شد، گفت: هویت‌بخشی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تعریف جایگاه منزلت زن مسلمان از اهداف برپایی این همایش در روز دختر است.

کد خبر 751120

دیگر خبرها

  • برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب
  • ۴ رمان مریلین رابینسون، نویسنده محبوب داریوش مهرجویی در نمایشگاه کتاب
  • آثار رضا مافی به موزه هنرهای معاصر می‌رود/نمایش برگزیده‌ای ازآثار
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟