Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در استان کرمانشاه بیش از یک هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: این میزان سرمایه گذاری نوید خوبی برای توسعه استان، اشتغال زایی و رونق اقتصادی خواهد بود. خبرگزاری میزان- طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری به منظور افتتاح چند طرح و پروژه مهم و نیز بررسی مشکلات، دقایقی پیش وارد استان کرمانشاه شد و از سوی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران، استان کرمانشاه را از استان‌های پراستعداد کشور برشمرد و گفت: کرمانشاه خاستگاه اصلی تمدن قدیمی ایران است که آثار زیبایی برای بازدید و گردشگری در این استان وجود دارد و طبیعت و آب و هوای این استان ظرفیت آن را دارد که به یکی از قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شود.
جهانگیری افزود: استان کرمانشاه از استعداد‌های فراوانی برای رشد و توسعه برخوردار است و نیروی انسانی تحصیلکرده و زحمت کش این استان می‌توانند استعداد‌های استان نظیر منابع طبیعی نفت و گاز که به وفور در این استان وجود دارد را در مسیر رشد و توسعه قرار دهند.
معاون اول رییس جمهور با یادآوری اینکه سفر‌های قبلی به استان کرمانشاه با محوریت موضوع تلخ زلزله بوده است، خاطر نشان کرد: زلزله آسیب‌های جدی به استان وارد کرد البته گام‌های خوبی نیز در مسیر بازسازی برداشته شده است.
وی هدف از سفر خود به استان کرمانشاه را بررسی مشکلات استان و رفع موانع پیش روی برنامه‌های پیش بینی شده برای توسعه عنوان کرد و گفت: متاسفانه استان کرمانشاه در برخی از شاخص‌های توسعه نظیر بیکاری رتبه پایین تری نسبت به سایر استان‌ها دارد که برای جبران این کاستی‌ها باید کار‌های بزرگ و اقدامات موثر انجام شود.
 جهانگیری با بیان اینکه در این سفر بیش از یک هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: این میزان سرمایه گذاری نوید خوبی برای توسعه استان، اشتغال زایی و رونق اقتصادی خواهد بود.
معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح پتروشیمی اسلام آباد غرب که در این سفر انجام خواهد شد، افزود: مدت‌ها در کشور آرزو بود که بتوانیم بصورت مستقیم از گاز به پلی پروپیلن برسیم که ماده اولیه بسیار مهمی برای صنایع پایین دستی پتروشیمی است.
وی ادامه داد: این طرح با ۵۴۵ میلیون دلار سرمایه گذاری در اسلام آباد غرب آغاز خواهد شد و برای نخستین بار است که چنین طرحی در کشور اجرا می‌شود و دانش آن متعلق به ایران است.
جهانگیری افزود: اجرای این طرح هم در دوره ساخت و هم در دوره بهره برداری اشتغالزایی زیادی به همراه خواهد داشت. برای ده‌ها و صد‌ها کارخانه پایین دستی پتروشیمی ماده اولیه تامین خواهد کرد که می‌تواند آغاز تحول بزرگی در منطقه باشد.   بیشتر بخوانید:  معاون اول رئیس جمهور به کرمانشاه سفر می‌کند
انتهای پیام / برچسب ها: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور استان کرمانشاه بهره برداری معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد