Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@11:58:44 GMT

سخنان حاج قاسم سلیمانی درباره نقش قاریان قرآن + صوت

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۸۲۴۳

سخنان حاج قاسم سلیمانی درباره نقش قاریان قرآن + صوت

‍‍‍‍‍‍

کلام سردار شهید قاسم سلیمانی درباره نقش سازنده قاریان قرآن برای نخستین‌بار در پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن رونمایی شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کلام شهید سلیمانی درباره نقش سازنده قاریان قرآن برای نخستین‌بار، در پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنان در شب 22 بهمن سال 1397 در بیت الزهرای کرمان ایراد شده و محمدحسین محمدزاده فعال قرآنی، این صوت را برای نخستین‌بار در این نشست منتشر کرد.

سردار نقدی: امروز همه دنیا طلیعه‌ افول و سقوط دشمنان حاج قاسم را می‌بینندمراسمی برای پاسداشت شهیدی که بی‌تاب و بی‌قرار وصل حاج قاسم بود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی قرآن کریم قاریان قرآن سردار قاسم سلیمانی قرآن کریم قاریان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی طرح ارتقا قاریان استان یزد با تدریس استاد علی‌اکبر کاظمی و حمایت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آغاز شد.
 
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی ارتقا قاریان در حوزه آموزش‌های تخصصی رقم می‌خورد گفت: این دوره امسال ویژه قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اضافه کرد: این دوره با حضور ۱۵ نفر از قاریان جوان و برجسته سراسر استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: این دوره با هدف آماده‌سازی بیشتر این قاریان جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل