Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرسبزی گفت: فیلم های سی و نهمین جشنواره بین المللی فجردر چهارمین روز با اکران «ابلق» و «مامان» در سینما هنر یاسوج و سینما دهناد دهدشت پیگیری می شود.

«محمدعلی پیرسبزی» ضمن اعلام این خبر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: فیلم «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و فیلم «مامان» به کارگردانی آرش انیسی در دو سانس در سینما هنر یاسوج و سینما دهناد دهدشت اکران می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : اکران این فیلم با ۳۰ درصد ظرفیت و طبق اعمال کلیه دستورالعمل های بهداشتی عصر امروز (۱۸ بهمن) انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه فیلم ها در هر روز از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در دو سانس از ساعت ۱۵ و ۱۸ اکران می شوند، ادامه داد: طبق برنامه زمان بندی هر روز اکران در زمان اعلام شده انجام می شود.

 

پیرسبزی گفت: فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور در سینما هنر یاسوج و سینما دهناد دهدشت اکران می شوند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ابلق سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سینما هنر فیلم فجر جشنواره فیلم فجر فرهنگ و ارشاد اسلامی نرگس آبیار سینما خبرگزاری شبستان اکران می شوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج

 سرپرست تیم ملی هاکی گفت: در این اردوی ۵ روزه ۷۵ هاکی کار منتخب حضور دارند.

شعبانی گفت: در پایان این اردو ترکیب تیم ملی هاکی امید جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.

وی گفت: اولین بازی تیم ملی در این مسابقات اواخر همین ماه در کشور مغرب برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • برف روبی گردنه بیژن یاسوج + ویدئو |‌ حجم برف را این ماه دوم بهار ببینید
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست