Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:‌ خوشحالم که نظر مثبت مجتبی حسینی را جلب کردم و امیدوارم بازی‌های خوبی را در این تیم به نمایش بگذارم. - اخبار ورزشی -

فرهاد  مجد کرمانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با تساوی بدون گل تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: گل گهر جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است و می‌دانستیم در زمین حریف بازی آسانی در پیش نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم گل‌گهر را شکست دهیم. با این حال کسب یک امتیاز در زمین حریف هم نتیجه بدی نیست.

وی در خصوص قرار گرفتن در ترکیب ثابت و اینکه احمد گوهری را نیمکت نشین کرده است، تاکید کرد: ‌ خوشحالم که نظر مثبت مجتبی حسینی را جلب کردم و امیدوارم هر وقت به میدان رفتم بهترین عملکرد را داشته باشم. در تیم ما فرقی ندارد که کدام گلر بازی کند چون هدف همه ما نتیجه گرفتن نفت مسجدسلیمان و خوشحال کردن هواداران این تیم است.

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه قرار گرفتن در چه رتبه‌ای را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: باید این را در نظر بگیرید که تیم جوانی هستیم و با خیلی از تیم‌ها هم در مورد مسائل مختلف قابل مقایسه نیستیم. با این حل می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم ولی توقعات از تیم ما باید منطقی باشد.

کرمانشاهی در خصوص مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: صحبت خاصی در این زمینه ندارم. امیدوارم مشکلات حل شود.

لیگ برتر فوتبال| تقسیم امتیازات گل‌گهر و نفت مسجدسلیمان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز هدایت فرنگی‌کار کرمانشاهی در مسابقه‌های کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی صاحب یک نشان نقره شد.

در این رقابت‌ها بهروز هدایت در وزن ۸۷ کیلوگرم نقره و امیرحسین کریمی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هر دو از کرمانشاه به عنوان پنجمی بسنده کرد.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی ا حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار شد.

کد خبر 6093462

دیگر خبرها

  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها